Verliefd op vriend...

Ik ben sinds een poosje verliefd op een vriend, hij woont bij me in de straat en hoort bij de vriendengroep die we daar zeg maar hebben. Laatst was ik alleen met hem en we hadden een vet goed gesprek en toen hij van mijn huis terug naar huis ging stonden we samen nog buiten en toen keken we zo lang in elkaars ogen toen hele lange knuffel en toen weer lang kijken in elkaars ogen ik begon wat met mijn wenkbrauwen te bewegen want ik voelde me een beetje ongemakkelijk (denk ik).

Het was al een keer eerder gebeurd en hij geeft ook wel eens extra aandacht enzo aan mij, maar ik weet niet of hij mij leuk leuk vind ofzo… Wat moet ik doen.

Als ik dit zo lees, vindt hij je zeker leuk! En hoe romantisch *zwijmel*. Okee daar heb je niet zo veel aan… Je kunt het hem vragen, maar dat is wel lastig denk ik. Je kan het ook nog even afwachten, misschien wordt het vanzelf duidelijk. Heel veel succes dan! En als hij je niet leuk vindt, zal het in het begin wel awkward zijn, maar later waarschijnlijk niet meer en is alles weer normaal (: xx

Dankje voor het reageren, ja ik denk dat het lastig wordt , maar ik ga hem mis vragen om morgen af te spreken ofzo en dan ja dan zien we wel verder. :slightly_smiling_face:

Ja dat is een goed idee! Rustig opbouwen is wel goed

Hij geeft jou wel signalen dat hij jou ziet zitten, kan zijn dat hij wat verlegen of wat onzeker is.
Geef ook zelf subtiele signalen of hints dat je hem wel ziet zitten. :slightly_smiling_face:

Als hij die signalen en hits begrepen heeft, durft hij misschien iets meer :wink:

Dankje, xx

Ik had ook dat ik verliefd werd op een jongen uit mijn vriendengroep hij keek mij ook heel vaak in mijn ogen aan en dan draaide ik verlegen weg en guess what we hebben nu al 3 maanden dus geloof me het komt echt goed vrienden vallen over het algemeen heel snel voor elkaar soms word het de beste vriendschap (wat ook heel leuk is) en soms word het een relatie als je hem in de ogen kijkt en je ziet zijn pupil verdwijnen of heel klein worden weet je dat hij je leuk vind.