Verliefd op vriend zus

-

ik had hetzelfde probleem… mijn zus had het door en heeft gezorgd dat het niks is geworden… brokenhearted enzo… het is echt kut !

Van je af zetten. Je zet niet de “relatie” tussen jou en je zus op het spel. Tenzij zij hè niet erg vindt en je met haar het er over heb gehad…

ik praat er niet echt over met haar, zij is helemaal niet met jongens bezig enzo… en ik denk dat als ik het haar vertel ze het gelijk rondkwekt aan iedereen, including him! :frowning_face:

Ik heb nu ook zoiets, maar dan heb ik geen zus maar een broer :slightly_smiling_face:
En mijn broer is der vrij chill over, op een feestje waar we bleven slapen, sliepen ik en de vriend van mn broer samen helemaal in elkaars arme, mn broer kwam binnen lopen en zei alleen maar: Ah je bent nu wel een beetje familie s(vriend van mn broer). (ook al speelt het al wat langer, en promoot mn broer het nu zelf :stuck_out_tongue: )

Vroeger hadden mn broer en ik ook een regel, geen vrienden van elkaar daten! Maar hij brak die regel al veel eerder dan ik :stuck_out_tongue:

Dus het kan ook zo zijn dat je zus er helemaal geen moeite mee heeft. Ik neem aan dat ze hem zelf niet leuk vindt? Maar als je zeker weet dat je zus het niet leuk vindt, zou ik het niet doen, familie gaat voor.

Als je zus hem niet leuk vindt, moet je er gewoon voor gaan lijkt me!

Verplaats je even in je zus. Hoe zou jij het vinden als zij een relatie zou krijgen met jouw beste vriend?

Persoonlijk zou ik het niet fijn vinden. Ik zou bang zijn dat ik mijn beste vriend kwijt zou raken en het lijkt me ook nogal ongemakkelijk om bijv. je beste vriend en je zus te zien zoenen enzo. Ik zou het niet doen als ik jou was.

Haha dat is wel grappig! Maar ik denk ook dat jongens daar veel nonchalanter mee zijn :stuck_out_tongue:

Mijn zus heeft hetzelfde geflikt bij mij en mijn beste vriend, en geloof mij, ik ben er niet blij mee! Dag beste vriend en dag zus, ik zie ze allebei amper, en als ik ze wel zie zitten ze samen te kleffen.

haha, ja mannen zijn idd makkelijker daar mee. Maar als hij het helemaal niks had gevonden, zou ik er ook mee stoppen :slightly_smiling_face:! Mn broer gaat toch voor! Zou onze band niet willen breken.

Ik zie het probleem niet vooral niet als ze geen beste vrienden zijn. Ik zou het ZELF niet zo erg vinden, heb dan liever dat mijn zusje een hele lieve vriend heeft die IK ook vertrouw

Vragen aan je zus.

voor dat je ervoor gaat vragen voor aan je zus wieweet is ze zelf stiekem verliefd op hem ofzo

anders gebeurt dalijk het zelfde als bij xNynke__

Inderdaad eens voorzichtig ter sprake brengen bij je zus, als ze erg slecht reageert kun je dat die jongen vertellen, kijk wat hij zegt. Wie weet vind je zus het wel helemaal niet erg?

Ik zou eerst maar eens gaan vragen aan je zus wat zij ervan vindt dat jij verliefd bent op haar beste vriend, als zij er geen problemen mee heeft dan zou ik ervoor gaan maar als ze dat wel heeft, ik zou je relatie met je zus niet op het spel zetten voor een jongen.

Nee, mijn zus gaat ook voor. Bedankt voor de tips!