Verliefd op twee jongens

-

Ik zou 3 jaren niet zomaar weggooien.

Ik weet het niet. Pfff, maar als je allebei wilt is het dus heel duidelijk dat je niet zo ongelofelijk gek bent op 1 van hun dat je daar voor kiest. Dus eigenlijk vind je ze allebei leuk, maar als er niet eentje bovenuit steekt, als het voor jouw gevoel niet duidelijk is wie je wilt, dan ben je niet écht verliefd denk ik…

Ik zou het uitmaken met je vriendje, even een tijdje voor jezelf nemen, en kijken wat je dan wilt. Even geen vriendje hebben, dus ook niet gelijk wat beginnen met je beste vriend, maar kijken hoe het dan gaat, en voor wie je dan het meeste gaat voelen/voelt. Succes ermee!!

Anders hou je even een pauze.
gewoon een paar dagen helemaal niks.

Als je bij je huidige vriend woont, ga bij een vriendin of je ouders logeren voor een weekje ofzo.
Dan kan je lang genoeg nadenken (of gewoon helemaal niks aan je hoofd hebben) en rust hebben lijkt me. :’]

Verder heb ik niks
UP.

Ik krijg echt een Twilight deja vu hierbij! Maar inderdaad wat Grenouille zei :]

-

Je beste vriend klinkt betrouwbaarder…
Maar je kan ze allebei leuk vinden op een totaal andere manier.
Altijd lastig zulke dingen, je zou het eigenlijk met allebei willen proberen en dan pas kiezen, maar helaas gaat dat niet.
Waarschijnlijk ga je als je voor de 1 kiest toch ook nog iets voelen voor de ander,
dus daar moet je (wie je ook kiest) overheen zien te komen, anders is het oneerlijk.
Succes!

-

Laat d’r dan alsjeblieft voor de Jacob persoon kiezen en niet voor zo’n Edward creep. :’)

OT: inderdaad, neem even tijd om erover na te denken, zeg tegen je vriend en je beste vriend dat je even wat rust wilt. :slightly_smiling_face:

-

Je beste vriend lijkt me een leuker persoon, je vriendje vind het niet eens erg als je met je beste vriend zoent. Maar ik zou het uitmaken, dan zeggen dat je een tijdje rust wilt. Dan moet je op hun letten, wie gaat er gelijk naar andere meisjes of laat niks van zich horen? Die moet je vergeten.

Ik vind het een beetje raar dat je je beste vriend al 4 jaar kent, 2 jaar daarvan was je verliefd op hem. En je hebt bijna 3 jaar wat met je vriend…