Verliefd op twee jongens

Heey Meiden!

Bedankt alvast dat jullie dit verhaal willen lezen, want ik weet echt niet wat ik er mee aan moet.

Het is dus zo dat ik ongeveer een maand geleden een hele leuke jongen ontmoet heb tijdens het sporten, sinds dien zag ik hem iedere dag in de sportschool. Een paar dagen later kwam hij voor het eerst bij mij thuis en hebben we een paar keer gedate. Wat er op uit liep dat hij twee dagen bij mij is gebleven en ook bij me heeft geslapen. Ik heb echt een super goede klik met hem en vind hem echt leuk. Ik geloof dat hij dit gevoel ook over mij heeft omdat hij me vaak knuffelt en hij wilde me ook voorstellen aan z’n ouders. Nu is deze periode totaal ongeveer 2 weken geweest. Hij is nu namelijk voor 5 weken op vakantie. Daarvan zijn nu al meer dan 2 weken voorbij.

Alleen nu is het zo dat ik een tijdje terug ook een andere jongen had ontmoet en hem zag ik ook best wel vaak. Alleen op het begin was dit echt vriendschappelijk naar mijn idee. Ook omdat hij best wel gesloten is misschien. Echter was ik vorige week vrijdag iets met hem gaan drinken en ik had echt het gevoel dat het een soort date was, er hing de hele tijd een soort van spanning tussen ons. Later op die avond hebben we ook gezoend en ik voelde me hier echt super fijn bij. Ik heb hem hierna nog een paar keer gezien en gisteren was hij hier blijven slapen. Ik weet dat dit snel is, en ik vind het ook best wel erg van mezelf dat ik met twee jongens heb geslapen in 2 weken tijd… Dus veroordeel me hier alsjeblieft niet op. Maar we zijn dus die nacht de hele nacht wakker gebleven. En wauw dat gevoel wat ik voor hem heb… Ik heb echt uren gewoon naast hem gelegen, elkaar aankijkend en af en toe zoenen enzo. Het was zo apart, maar echt zo leuk. Ik weet ook zeker dat hij mij ziet zitten omdat hij me gister avond een whatsappje stuurde met zoiets van: Damn… ik denk dat ik een beetje verliefd ben. Echt super schattig.

Maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Ik dacht bij die eerste jongen dat ik echt verliefd was, maar hij is nu 2 weken weg. Dus het gevoel is al wat afgezwakt misschien, omdat ik pas een week écht met hem heb gedate.

En stel die jongen komt terug van vakantie… moet ik dan gewoon eerlijk zijn? Of eerst afwachten of mijn gevoel écht is veranderd. Maar dan heb ik ook het gevoel dat ik mezelf voor de gek houd. Ik weet het echt niet

iemand?

Hou het een beetje luchtig en maak nog even geen stappen, spreek gewoon met ze af je mag ze best laten weten dat je ze leuk vind maar dat je er nog niet aan uit bent dus ook niet klaar bent voor verdere stappen.
Ga voor de jongen waar je je het fijnst bij voelt.

Dankjullie wel. Ja dat luchtig houden vind ik moeilijk omdat deze jongen dus echt heeft verteld dat hij me heel leuk vind. Maar zal het gaan proberen tot de andere jongen terug is.

Misschien vind je beide jongens leuk, maar je kunt in mijn ogen niet verliefd zijn op twee jongens. Daarnaast vraag ik me af hoeveel gevoel je daadwerkelijk voor de jongen uit de sportschool hebt aangezien je zo makkelijk met een ander gaat zoenen en deze jongen ook bij je laat slapen. Dan kan dit gevoel naar mijn idee niet sterk genoeg zijn om het verliefdheid te noemen en lijkt het mij ook niet dat je hem leuker vind dan ‘jongen 2’.

Ik zou voor de 2e keuze gaan.

Omdat als je de eerste jongen echt leuk vond, je nooit voor die 2e jongen zou zijn gevallen…

Inderdaad, daarom zou ik ook niet voor beide gaan.

precies dat, maar ik denk heel stiekem toch dat er wel een kern van waarheid in zit :flushed:

Ik zou het bij geen van de twee proberen tbh. Het feit dat je niet kunt kiezen zegt eigenlijk al genoeg…

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: