Verliefd op twee jongens?

Heee,

Ik ben een meisje van 16 jaar en had afgelopen week 4 maanden met mijn vriendje. Ik was toen in Italië en hij in Portugal. We smsen af en toe maar soms voelt het alsof ik gewoon een vriend van hem ben i.p.v. z’n vriendin. Hij gaat op die camping iedere nacht uit en is vaak dronken/blowd enzo. Soms stuurt hij wel lieve smsjes naar me dat hij me mist enzo maar het is een beetje twijfelachtig. Ik ben nog wel verliefd op hem maar het ebt een beetje weg omdat we elkaar al een maand niet hebben gezien.

Een week later kwam op de camping een hele leuke jongen tegen en ik heb met hem op het strand gelegen en naar de sterren gekeken en toen hebben we gezoend. Ik denk dat ik echt verliefd op hem ben maar hij woont in het zuiden van het land en ik in het noorden. Binnenkort ga ik naar hem toe en ik wil niet vreemdgaan maar ik vind hem gewoon superleuk… Ik weet dat het toch niks kan worden omdat de afstand te groot is maar wat moet ik nou doen? Wel vreemdgaan of gewoon m’n gevoelens onderdrukken?

Je bent al vreemdgegaan door met die jongen te zoenen

Je gaat al onbewust vreemd, omdat je gevoelens hebt voor een ander.
Ik vind het raar dat je vraagt of je wel vreemd moet gaan. Wil jij je vriend pijn doen? Ik zou het eerst uitmaken met hem en dan kijken wat je verder doet.

Ja aan de ene kant heb ik er spijt van, maar aan de andere kant ook niet. Ik wil het niet uitmaken met m’n vriend maar ik ben dus ook verliefd op die andere jongen. Eigenlijk zou ik gewoon niet met hem moeten zoenen maar als je echt verliefd bent… pfff moeilijk dit

Het antwoord op vreemdgaan is natuurlijk nee en ik wil mn vriend niet pijn doen, maar ik wil het ook niet uitmaken want ik hou nog wel van hem. En van die andere jongen ook maar daar kan het toch niks mee worden. Dus als ik moet kiezen kies ik toch voor mn vriend maar ik blijf dan nog altijd gevoelens voor die andere jongen houden

Je verdiend geen vriendje. Jij gaat vreemd.
das echt onwijs laag.

vakantie liefde houdt meestal geen stand en zeker niet als achteraf blijkt dat het meisje een vriend heeft waarvan ze is vreemdgegaan… Meeste jongens vallen niet op meisjes die vreemdgaan hoor.

http://data.whicdn.com/images/33439485/217848_478912092121871_386568414_n_large.jpg

Misschien ben ik ouderwets, maar ik denk ook niet dat het mogelijk is om op twee jongens verliefd te zijn. Waarschijnlijk ben je op de één verliefd en voel je je aangetrokken tot de ander. Dat je je aangetrokken kan voelen tot een andere jongen is normaal, maar verliefd zijn is heel anders. En ik zou het aan je vriend vertellen en kijken of hij het niet uitmaakt met je, want je moet het hem wel vertellen

Oh God. Jij verdient geen vriend joh :’) .
Lekker zoenen en dan zeggen dat je niet bent vreemdgegaan.
JE HOUDT JE VRIEND AAN HET LIJNTJE.
Vind je dat normaal ?

Btw die andere jongen weet wel dat ik een vriend heb maar dat het niet goed tussen ons gaat en dat het nu een break hebben

Kijk, je wordt verliefd en daar kan je nou eenmaal niets aan doen.
Maar dan ook nog zoenen met die ander terwijl je een vriendje hebt?!

heel erg bedankt (l)

Ik denk dat ik mijn gevoelens voor die vakantiejongen maar gewoon moet wegstoppen dan, en het aan mijn vriend vertellen hoe moeilijk het ook is. hate myselfff

Dit dus. Maak het alsjeblieft uit met je vriend, want als je met een andere zoent… dan verdien je 'm niet eens.

Ik denk dat dat inderdaad het beste is! Je moet het hem in ieder geval vertellen, dan kan hij beslissen wat hij er mee gaat doen.
Veel succes!

Oke dat doe ik, dankje !

Dat snap ik zelf ook niet o.O

Eerst uitmaken, en dan flikken wat je wilt. Waar je mee bezig bent vind ik echt onwijs laag van je, sorry…

Ik heb dus totaal geen begrip voor mensen die vreemd gaan.
Je moet het tegen je vriend vertellen en je mag heel blij zijn als hij nog met je verder wil.

Eh whut? Als je 'verliefdheid verdwijnt ’ nadat je elkaar een maand niet ziet, kan je het niet verliefd zijn meer noemen hoor. Ik heb medelijden met die jongen, en wijven zoals jij verdienen geen vriend. Hoop dat je je verdiende loon hiervoor krijgt, karma is een bitch.