Verliefd op peerleader(klassebegeleider), HELP???(TTO)

Oké, zoals de topic titel al zegt ben ik smoor. Alleen is het in dit geval mijn peerleader, de mensen onder ons die TTO doen zullen het woord wel herkennen. maar voor alle anderen: het is mijn klassebegeleider :stuck_out_tongue: In dit geval een 4e klasser van 15, en voor mijn is dit mijn 2e jaar de 1e en ik ben zelf 12 en doe Gymnasium, en hij ook. Ik spreek hem ook wel elke dag. en ben helemaal in love ik gisteren ook een cricket clinic en hij ging mee en was dus de hele tijd beetje afwezig :kissing: en hij komt 's ochtends altijd naar mij toe en dan praten enzo, echt altijd zonder rede :stuck_out_tongue: en heb hem op hyves, msn en heb zijn mobiel nummer, maar weet iemand wat ik moet doen want ik ben echt helemaal smoor. :smiling_face_with_three_hearts:

Zeggen dat je m wel leuk vind. Ja oke, dat is niet simpel, maar het is de beste oplossing :slightly_smiling_face:

vragen of hij buiten school iets wil doen misschien?
succes.

volgensmij weet hij het wel, maar hij laat het er voormijn gevoel een beetje in het midden, geeft niks duidelijk aan :’(

Ik zit op TTO, maar woord ken ik niet. Maar whatever,
kijken of hij een vriendin heeft, kijken of hij interesse heeft en anders eens vragen of 'ie ns iets wil doen.

oke ik kan dat proberen, maar wat? maar bedankt voor de snelle reacties :slightly_smiling_face:

Misschien durft hij niet goed, omdat hij niet zeker weet of je wel wat voor hem voelt ? Want uit wat je zegt kan ik opmaken dat hij je ook wel leuk vind. Daarom moet je het hem ook vertellen, zodat hij het wéét.

ik zir op het gymnasium. En bij ons hete dat avoncula ofzo xD
Alleen ik had 2 meisjes. Boring xD

ik snap het, ik heb ook op gymnasium gezeten, het is een soorrt avunculi en avuncula alleen is het hier van de hele klas

je kunt vragen of hij wat buiten schooltijd wilt doen. als hij zegt dat hij niet kan zonder zich te veronderschuldigen of een andere datum te prikken, is hij toch niet zo geinterresseerd als het lijkt. en als hij ja zegt, is 't duidelijk :]

Ik weet zeker dat hij weet dat ik hem leuk vind, maar hij omzeilt me een beetje, geeft geen duidelijk antwoord!! alleen net hadden we het over concerten ik ben van plan te gaan, vraagt hij van je mag zeker niet alleen? zeg ik’’ ik mag dat ook niet maar ik vraag vriendin mee denk ik, ik weet voor de rest niemand die zou willen. wie zou anders willen? hij: ‘‘Ikke!!’’

maar nu weet ik dus niet of hij het meent of niet??? dit is zo irritant…

dus kan iemand op maken of dit een grap was of niet???

Bedankt voor de reacties en ik heb (hopelijk gaat het allemaal goed) iets afgesproken!

Het is moeilijk, maar zeg dat je hem leuk vind.
Hij komt niks voor niks naar jou toe!
:ok_woman:

Misschien is hij zo onduidelijk omdat hij niet zeker weet wat zijn vrienden van hem zouden vinden als hij iets heeft met een meisje van 12…
Verder zou ik gewoon vragen of hij een keer buiten school iets wil doen.
Over dat concert: zeg tegen hem dat hij dat toen een keer gezegd heeft en vraag dan of hij nog steeds mee wil? :]

Stuur hem een spontane sms en vraag hoe het met hem gaat.

Vraag anders ordinair om bijles bij jou thuis!
*koekkoek*

fantastisch die is echt goed xD

hou ons op de hoogte!

whaha, PEERLEADER XD
sorry, dat vind ik echt een geniaal woord…

verder zou ik het gewoon zeggen. 15 en 12 scheelt nou ook weer niet zo gek veel.

nou oke, ik heb dus een van jullie adviezen opgevolgd(weet niet meer van wie) maar hij meende het serieus dat hij naar dat concert wilde!!! :relieved: daar ben ik dus echt heel blij mee!! nu maar hopen dat alles door gaat/goed gaat.

en ik zal jullie zeker op de hoogte houden!!! maar bij ons op school is 12 en 15 over het algemeen een best groot verschil

-