verliefd op one night stand

hee dames,
Tijdje geleden toen ik ging stappen zag ik deze super knappe jongen en heb er toen mee gedanst en toen verder niets mee gedaan. Uiteindelijk kwam ik er achter dat die sport waar ik ook sport en had hem daar dus gezien. Gister ben ik weer wezen stappen en zag ik hem daar en tikte ik hem aan en groette hem en toen even gepraat met hem en toen vroeg ik of ik ze nummer mocht zodat als die zou sporten ik dan ook keer zou gaan zodat we elkaar zouden zien. Uiteindelijk was ik best kacheltje lam en heb geen idee maar uiteindelijk ging hij mee naar vrienden toe en gingen we daar soort after party houden en toen ben ik met hem mee gegaan naar zijn huis waar we dus het een en ander hebben gedaan en daarna hebben we best serieus gepraat over van alles en toen zijn we gaan slapen. In de ochtend hadden we nog even soort geknuffeld en gezoend en toen ging ik weg en toen zei hij we appen nog wel en gaf me een kus op mijn mond. Toen ik met hem meeging dacht ik oke waarom niet voor 1 keer met zo’n super knappe jongen (hij is zo knap dat hij elk meisje wel zou kunnen krijgen) helaas ben ik hem dus leuk gaan vinden en sinds vandaag dat blije en rare gevoel van binnen heb. Ik heb niks meer van hem gehoord sinds vanmorgen ons laatste korte whatsapje ( van 4 regels) ik weet niet wat ik moet doen eigenlijk want ik heb het idee dat het voor hem voor 1 keer was en hij mij verder niet ziet zitten, ook vooral omdat hij zo knap is en ik gewoon een normaal spontaan meisje ben. ik vroeg wel aan hem kan ik e beter leren kennen waar hij op antwoorde tuurlijk , maar gaat dat ook gebeuren

wat moet ik nou :frowning_face::frowning_face::frowning_face:

Als hij alleen maar een one night stand wou is deze relatie gedoemd te mislukken

Je kent hem toch nauwelijks, of lees ik nu over iets heen? Oke, je hebt seks met 'm gehad. Maar over het algemeen hebben jongens die meisjes na feestjes mee naar huis nemen geen bedoelingen om een relatie te beginnen.

Ik zou het recht voor z’n raap aan hem vragen. Dan weet jij waar je staat en kan hij eerlijk zeggen wat hij wilt.

Ik denk niet dat hij het meent. Maar je kan natuurlijk altijd eens vragen ernaar.

Sidenote: Maak niet zo’n lange zinnen. Maak er dan liever 2 korte ipv. 1 lange, dat leest fijner.

ik zou het wel willen vragen maar ik ben bang dat ik dalijk voor lul sta ofzo…
Ik wacht wel op een apje van hem en
als ik die niet krijg moet ik misschien het laten of
zelf even whappe.

thanks voor de reacties

Nou nog steeds niks gehoord…
en mijn oorbellen liggen daar ook nog haha
maarja blijkbaar was het echt alleen seks
shit happends

ik vroeg wel aan hem kan ik e beter leren kennen waar hij op antwoorde tuurlijk , maar gaat dat ook gebeuren

Dat is toch duidelijk dat er een tweede date aankomt?

@garapoes
ja dat dacht ik dus ook maar zat te denken moet ik hem appe of moet ik wachten tot hij mij appt.
en als ik hem ga appe wat moet ik in godsnaam zeggen?
ben zo slecht in die dingen

Dan app je toch: liggen mijn oorbellen nog bij jou? Kan ik die een keer onder het genot van een kop/glas (lekker drankje) op komen halen?
Tadaa

You read my mind.

Maak je niet zo druk :slightly_smiling_face: Als hij over een aantal dagen nog steeds weinig contact met je zoekt, zou ik me zorgen gaan maken.

ik heb het hem gevraagd of die me oorbellen heeft gevonden hij zegt nee maar heb ook me kamer nog niet opgeruimd dus hmmm

Je kan eens vragen om ‘gewoon’ met hem af te spreken. Voor iets te drinken ofzo.

nou heb gevraagd of die een drankje wil doen word gewoon genegeerd
dus ik weet het nu zeker…
in iedergeval bedankt voor alle hulp, stel ik hoor nog wat zal ik het plaatsen

Weet je zeker dat je genegeerd wordt ? Misschien heeft hij gewoon nog geen tijd gehad om te antwoorden.

@sugarcane
ja ik weet het zeker hij is al paar keer online geweest helaas

Niet iedereen reageert maar je kan altijd beter van het ergste uitgaan. Ik denk persoonlijk wel dat mocht hij weer willen afspreken de kans groot is dat het om seks draait.