Hoi, ik loop sinds ong een week stage in een winkel. En toen ik de eerste keer op de bus ging kwam ik een hele leuke jongen tegen, en hij blijkt dus in mn woonplaats te wonen en we gaan s’ ochtends en s’ avonds om dezelfde tijd met de bus. Eerst toonde hij niet erg veel interesse maar sinds een paar dagen zie ik hem vaak naar mij kijken met zn vrienden, zie ik zn vrienden vaak mij lachend aankijken en komt hij vaak achter mij zitten en dan schept hij veel op. Maar hoe kan ik met hem in contact komen? Hij is altijd met vrienden in de bus dus t is nogal lastig om een gesprek te beginnen xx
Beetje snel al om ‘verliefd’ te zijn op iemand die je pas een week ziet en nog niet eens kent
Ik zou het eerlijk gezegd doodeng vinden om ineens een gesprek aan te knopen met hem in de bus waar zijn vrienden dan ook nog bij zijn. Misschien proberen achter zijn naam te komen door te luistervinken? Dan kan je hem vervolgens opzoeken op facebook en een berichtje sturen of kijken naar welke events hij gaat en daar dan ook heen gaan (mits je dat ook leuk vind natuurlijk).
Nou ik ben niet verliefd hoor ik vind het gewn een leuke jongen maar ik wist niet hoe ik t anders moest zeggen dus ja
^ Hoe je het nu zegt: ‘‘gewoon een leuke jongen.’’
Wacht hij niet alleen bij de bushalte? Of anders inderdaad achter zijn social media komen.
Nee hij wacht nooit alleen, meestal komt hij met een vriend aanlopen en komt er op gegeven moment nog een vriend van hem( dus hij is nooit alleen) maar hij gaat wel altijd vlak voor of achter me zitten met zn vrienden en dan kijkt hij wel vaak dus het lijkt wel of hij mij ook interessant vind maar we durven allebei niet de eerste stap te zetten