Verliefd op onbekende jongen

Hallo meiden,
We hebben het allemaal wel meegemaakt die boy waar je meteen een crush op hebt mij overkwam hetzelfde er loopt een jongen rond op mijn school ik noem hem wel ff S ik vind hem ontzettend lief leuk knal schattig en gewoon alles wat ik in hem zoek lang bruin haar bruine ogen gewoon perfect hij zit in 3 vmbo ik zelf in 2 havo ik ben 14 hij 15 ij weet al wat dingentjes van hem en ik kom hem elke dag tegen ik volg hem op insta dat heeft hij geaccepteerd maar verder kent hij me niet zijn moeder heeft op mijn school gewerkt voor een half jaar en ik had ook een half jaar les van haar mijn moeder werkt ook op die school al 3 jaar dus ze waren collega’s ik heb elke dag vlinders maar ik ben ontzettend vang om naar hem toe te gaan want s weet niet wie ik ben dus pleaseeee help wat moet ik doen ik vind hem zo leuk maar ik ben zo bang

Met interpunctie is je verhaal net wat beter te lezen.

Tja, ik denk dat je toch moet proberen om met hem in contact te komen. Spreek hem een keer aan als hij alleen op de gang loopt ofzo? Misschien kan je erover beginnen dat jullie moeders collega’s waren?
Alleen dan kom je wel stalkerig over.

Je zal toch iets moeten proberen want t gaat niet vanzelf.