Verliefd op neef..

Oke, de titel zegt het al; ik ben verliefd op mijn neef.
Ik zal het verhaal wel ff vertellen.

Het begon dit jaar voor de zomervakantie, we hadden familiedag en ik vond hem eerst altijd gewoon en saai. Maar we hadden op familiedag eigenlijk alleen elkaar want voor de rest hebben we alleen kleine neefjes en nichtjes en oudere mensen die later op de dag pas kwamen. Dus die dag hebben we het super gezellig gehad we hebben echt overal over gepraat en we kwamen erachter dat we dezelfde interesses hebben en superveel op elkaar lijken! Hij is trouwens 16 en ik 13. Maarja, na familiedag hebben we heel veel gesmst sowieso elke dag. Toen ging ik met mn moeder en stiefvader (ouders zijn gescheiden) en met mn broertje (11), zusjes (4 en 1) op vakantie in nederland. Gewoon naar een saaie camping. Dus toen had mn moeder het idee om iemand mee te nemen. Dus mn broertje koos mijn neefje (11) en ik mn neef want die kennen elkaar dan ook en dat leek me wel leuk enzo. Nouja toen eenmaal op vakantie bleef hij 2 nachtjes slapen en we hebben nét niet gezoend. Wel kusje op de wang, veel knuffels, lepeltje-lepeltje liggen in een tent, naar de sterren kijken en elkaar een beetje strelen, en we hebben midden in de nacht met mn broertje en neefje verstoppertje gedaan over de hele camping xd en toen gingen we samen op de stenen bij een waterval zitten, heel romantisch enzo :slightly_smiling_face: maarja, toen was ik dus al bestwel verliefd en dat is alleen maar erger geworden. Na die vakantie hebben we elkaar 1x weer gezien en dat was gewoon op een verjaardag. Want hij woont in groningen en ik in overijssel. Nu smsen we wel minder maar sws elke week en dan vragen we gwn hoe het gaat enzo…

En nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen! Ik heb vannacht nog over hem gedroomt en gister ook, ik vind hem echt heel erg leuk! Maarja… hij is mn neef! Het lijkt wel alsof hij perfect is want we passen gewoon helemaal bij elkaar.

Wat moet ik doen? Help alsjeblieft!
Ohja, en bedankt voor het lezen (:

Ik zou proberen te bedenken dat het eigenlijk gewoon incest is. Jullie kunnen dan wel verliefd op elkaar zijn, maar jullie hebben een bloedband en dat is gewoon niet gezond. Bovendien zal waarschijnlijk niemand zoiets accepteren, je familie niet, de omgeving niet, je vriendinnen niet. Het brengt echt meer moeilijkheden met zich mee dan dat het positieve kanten heeft. Natuurlijk kan jij er niks aan doen hoe je je voelt, maar ik zou echt proberen om deze gevoelens te onderdrukken. Desnoods zorg je ervoor dat jullie minder contact hebben.

Mn vriendinnen weten het eigenlijk allemaal… maar ik vind het echt moeilijk om te stoppen met hem niet meer leuk vinden zegmaar ;s

Wat een rotsituatie. Ik zou gewoon proberen hem te vergeten… hoe moeilijk het ook is. Hij woont gelukkig wat verder weg dus je ziet hem niet vaak. Probeer wat nieuwe jongens te ontmoeten die geen familie zijn, er zijn zo veel leuke jongens! Mensen gaan waarschijnlijk heel lullig erover doen dat jullie neef en nicht zijn. Dan word je ‘‘Het meisje dat een relatie met haar neef heeft’’ en dat is natuurlijk ook heel rot…

Ingewikkeld, want je weet denk ik wel wat er altijd geroepen wordt: geen familieverbanden aangaan.
Is hij ook verliefd op jou? Dan kan je evt. een relatie aangaan.
Anders is het te heftig en probeer hem echt weer als je neef te gaan zien.

Ik weet niet of hij ook verliefd is op mij… Op vakantie leek het echt zo en de laatste avond zei hij ook; het lijkt net of je deze dagen mijn vriendin was (: Dat was zoo lief!

Ik zou proberen het contact te verminderen/verbreken en proberen het gezellig te hebben op familiefeestjes. Ik ben er van overtuigd dat je nog wel iemand ontmoet op wie je net zo verliefd wordt als op hem!:slight_smile:

Ja, echt een rotsituatie… :S
Ik zit op een school met alleen klas 1 & 2 dus ik ken iedereen en er zijn echt geen leuke jongens… Volgend jaar ga ik naar de échte school zegmaar en dan kom ik wel bij leuke jongens…

Dankje voor je advies!

Ik hoop het!

ik zou dit stopzetten, je kunt er niks aan doen dat je hem leuk vindt, maarja lijkt me niet echt goed eigenlijk.

^Leuke jongens vind je niet alleen op school hoor (: @kusjechica

Het is in ieder geval niet illegaal : http://www.goeievraag.nl/vraag/trouwen-neef-nicht.12194

haha weet ik, maar ik weet niet hoe ik leuke jongens ergens anders moet gaan vinden?

Wat vervelend.

Je moet er nog maar eens goed over nadenken, of je dit wil en de reacties aan zou kunnen. Want anders moet je zo snel mogelijk proberen hem te vergeten.

Maar het kan wel hoor, heb wel vaker gehoord van neef en nicht die een relatie hadden… Een verre oudachterachteroom van mij is ook getrouwd met zijn nicht.

haha oke ;p

Dat is ook lief. Maar het klopt niet helemaal natuurlijk.
Hij is je neef en jij bent zijn nicht.
Ik ben heel autoritair, dus begrijp me niet helemaal verkeerd maar: Het kan niet!

Zoek een ander!

Ik weet het… En dat is dus juist het kutste! :open_mouth:

Ik zou echt proberen om je gevoelens te onderdrukken en hem te vergeten, want het is echt niet goed om iets met je neef te hebben. Hoe moeilijk het misschien ook is, vergeet hem.

Tja… dat is heel moeilijk, want hij is mn neef en ik blijf hem sws op feestjes zien enzo.