Oke, de titel zegt het al; ik ben verliefd op mijn neef.
Ik zal het verhaal wel ff vertellen.
Het begon dit jaar voor de zomervakantie, we hadden familiedag en ik vond hem eerst altijd gewoon en saai. Maar we hadden op familiedag eigenlijk alleen elkaar want voor de rest hebben we alleen kleine neefjes en nichtjes en oudere mensen die later op de dag pas kwamen. Dus die dag hebben we het super gezellig gehad we hebben echt overal over gepraat en we kwamen erachter dat we dezelfde interesses hebben en superveel op elkaar lijken! Hij is trouwens 16 en ik 13. Maarja, na familiedag hebben we heel veel gesmst sowieso elke dag. Toen ging ik met mn moeder en stiefvader (ouders zijn gescheiden) en met mn broertje (11), zusjes (4 en 1) op vakantie in nederland. Gewoon naar een saaie camping. Dus toen had mn moeder het idee om iemand mee te nemen. Dus mn broertje koos mijn neefje (11) en ik mn neef want die kennen elkaar dan ook en dat leek me wel leuk enzo. Nouja toen eenmaal op vakantie bleef hij 2 nachtjes slapen en we hebben nét niet gezoend. Wel kusje op de wang, veel knuffels, lepeltje-lepeltje liggen in een tent, naar de sterren kijken en elkaar een beetje strelen, en we hebben midden in de nacht met mn broertje en neefje verstoppertje gedaan over de hele camping xd en toen gingen we samen op de stenen bij een waterval zitten, heel romantisch enzo maarja, toen was ik dus al bestwel verliefd en dat is alleen maar erger geworden. Na die vakantie hebben we elkaar 1x weer gezien en dat was gewoon op een verjaardag. Want hij woont in groningen en ik in overijssel. Nu smsen we wel minder maar sws elke week en dan vragen we gwn hoe het gaat enzo…
En nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen! Ik heb vannacht nog over hem gedroomt en gister ook, ik vind hem echt heel erg leuk! Maarja… hij is mn neef! Het lijkt wel alsof hij perfect is want we passen gewoon helemaal bij elkaar.
Wat moet ik doen? Help alsjeblieft!
Ohja, en bedankt voor het lezen (: