Verliefd op neef!

Alloaaa.

Ik heb dus een klein ‘‘probleempje’’…
Ben dus verliefd op m’n neef.
En hij is ook op mij!
We hebben zelfs al gezoent enzo.
Maar het is O zo moeilijk!
Je kan er gewoon niet zoveel mee & ik kan er niks aandoen
vind hem echt superleuk! (en hij is ook behoorlijk knap) :roll_eyes:
Ben benieuwd of er meiden zijn die hetzelfde hebben.
Er zullen vast vooral meiden zijn die het echt gestoord vinden en dat snap ik ook wel, had het zelf ook nooit kunnen bedenken dat dit mij zo overkomen.
Echt niemand weet het en dat blijft denk ik ook nog wel even zo want durf het echt aan niemand te vertellen zelfs niet aan m’n beste vriendin maar het is misschien ook wel beter dat het geheim blijft! :thinking:

maare wat vinden jullie ervan?
en wat zou je doen als het jou zou overkomen?
misschien heb je verschrikkelijke neven en kan je het je totaal niet voorstellen…
Maar bedenk bijvoorbeeld eens dat een jongen die je heel leuk vindt je neef zou zijn, wat zou je dan doooen!

xx Jenn

uit m’n hoofd zetten… er zijn genoeg andere leuke jongens

hem vergeten
come on, het is je neef

In Nederland is dit niet zo’n goed idee denk, in andere landen gebeurt het volgens mij nog wel eens. Maar je moet hem maar uit je hoofd zetten en hij jou.

pfoeh
Was het maar zo makkelijk!
Heb niet echt goeie ervaringen met jongens verder.
En hij is gewoon de eerste die zo lief en alle is.
We hebben al een keertje beetje ruzie gehad en minder contact gehad enzo
en heb hem al zo vaak geprobeerd te vergeten, maar het lukt gewoon niet!

probeer het nog een keer om hem uit je hoofd te zetten.
Ik kan het me niet voorstellen,
ik heb een hele domme neef.

doe wat je gelukkig maakt.

jaa dat weet ik dan wel.
& dat is dus zo lastig.

denk trouwens ook dat je zoiets pas echt begrijpt als je het zelf meegemaakt of gevoeld hebt. snap ook dat sommige echt denken OMG… et is je neef

Je mag met je neef trouwen in Nederland hoor. Dus, als jij er gelukkig van wordt, why not (:

Ja mee eens. Alleen jij kunt weten of je het aan zou kunnen… want ik denk dat je heel veel nare reacties van je omgeving zou krijgen.
Maar het is wel legaal.
Doe inderdaad waar JIJ je goed bij voelt.

ik vind het vreemd, kijk het is je neef. je zult hem nog je hele leven tegenkomen op familiefeestjes en dat soort dingen. als je nu iets met hem onderneemt, en je krijgt ruzie of wat dan ook, je kan hem niet uit je leven verbannen want hij maakt deel uit van je familie!

Ik vind het maar raar… Ik kan me echt niet voorstellen dat ik verliefd zou worden op mn neef, hoe lelijk of knap ze ook zijn allemaal…

Dat lijkt me echt raar.
Ik zou toch maar proberen hem te vergeten…

daar ben ik dus ook wel best wel bang voor!

Ja en je moet ook verder denken… stel je voor jullie krijgen wat?
Hoe vertel e dat je ouders / zijn ouders/ je vriendinnen.
En wat is als het dan weer uit gaat? Lijkt me moeilijk om je ex dan weer steeds te zien. Er lopen genoeg leuke jongens rond, ook leukere. Wanneer je een jongen beter leert kennen is die misschien wel net zo als je neef. Ik zou je neef uit je hoofd zetten.

Edit; wat CSMVAV dus zegt

Precies wat ik dacht :’)