verliefd op mn 'ex'

Hey allemaal,
ik had een tijd geleden een soort van vriendje. We zaten namelijk met elkaar en hadden ook echt bijna. Maar toen we bijna zoende (mijn eerste keer) liep ik weg omdat ik zenuwachtig was :frowning_face:. Maar daarna zei hij niets meer, en bla bla bla. We zaten niet meer met elkaar. We zouden nog een keer wat gaan doen maar dat ging uiteindeljik niet meer door.
Maar daar gaat het eigenlijk ook niet echt om… Ik vind hem namelijk nog steeds leuk of ik vind hem nog steeds leuk.
Ik kom hem nog wel eens tegen en dan zeggen we ook gwn hoi tegen elkaar, maar ik wil gewoon dat hij me weer ziet staan. Ik weet wel dan zijn vrienden het altijd tegen hem zeggen als ik vlakbij ben, en dan kijken ze ook allemaal. Maar ik weet niet of dat nou goed is of niet.

Dus iemand tips ofzo, om hem mij weer leuk te laten vinden?? Of moet ik het toch echt gwn opgeven. Pleasse hoop dat jullie snel antwoord geven, want zie hem vanavond misschien weer :wink:

thanksx

Misschien is het bij hem verkeerd over gekomen toen jij wegliep bij het zoenen. Waarschijnlijk gaat hij er vanuit dat jij hem niet (meer) leuk vind. Als je hem vanavond ziet zou ik het er met hem over hebben. Vertel dat je wegliep omdat je zenuwachtig was en niet omdat je hem niet leuk vond. Dan kom je er vanzelf achter of hij jou nog leuk vind of niet. Ik denk dat als hij je wel leuk vind, dat hij het wel zal begrijpen en het dit keer wat rustiger aan zal doen.

Ik snap dat het verkeert overgekomen kan zijn bij hem, daar hebben we het ook al over gehad (maar ik liep weg na een klein kusje bij het afscheid want ik moest weg). Want hij zei niets meer en toen vroeg ik of hij me nog leuk vind en toen kregen we uiteindelijk ruzie op wapp. Later hadden we dat aan elkaar uitgelegt. En vond hij me nog leuk en ik hem. Hoop dat je het nog snapt.
Maar ik durf ook niet echt meer met hem te praten, bang dat hij me raar gaat vinden. En ik durf zeker niet meer naar hem toe te lopen snapje.