verliefd op mn BFFE

:stuck_out_tongue:
dat doe ik alxx

Wat goed van je =D!
Houden zo
zeg ook tegen hem dat je van hem houdt.

ik heb ook ooit zo’n situatie gehad… Nu haat hij mij xD Ik zou hem als hij het nog een keer zegt dat hij je leuk vindt, gewoon tegen hem zeggen dat je hem als vriend ziet… Je kan beter eerlijk zijn voordat het te laat is…

Jakkes, ik snap niet dat je nu echt niéts op die cadeautjes kan zeggen. Zeg gewoon Ieeek, wat is dit nu?! ofzo. Kwets hem. Dat is de enige manier om hem op afstand te krijgen, na een paar weken schijt hebben kijkt ie je wel nooit meer aan, kzeg het je maar :d maar dit is dus the ultimate solution ;p

BFFE?
pffoe, ik voel me echt te oud voor dit forum. :sunglasses:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

thanx vr de reacties
@ limeandcoconut: je hebt helemaal gelijk ! dat ga ik doen ook!
Xx

huh waarom staat er het tegenovergestelde in de topic titel?
of ben ik nou dom.

ehm mijn raad: gewoon tegen hem zeggen. :’)

:slightly_smiling_face:

ga met hem praten, en maak hem gewoon goed duidelijk dat je niks voor hem voelt, en omdat je met zn oudere broer bent gegaan, en dat het ook niks zal worden, maar dat je nog wel gwn vrienden wl blijven

gewoon zggen dat je hem mag als vrienden ofso tenminste dat zou ik doen xD

ja het is waar…
ik ben er mee bezig, maar hij wil eigenlijk nooit luisteren als ik over zo’n dingen begin…
x

BFFE? beffe? ehh okee…:bored:
bf staat 10 keer beter, en je weet nooit of het voor
altijd is… okee maar dat was de vraag niet:P
ik zou hem gewoon eerlijk zeggen dat hij jou type niet is
en dat jullie beter beffe kunnen blijven :slightly_smiling_face:

Zeg: ‘Hou nou toch is op met die cadeautjes, ik wil niks met je, ik hou niet van je, ik wil gewoon BFFE zijn.’

:’)

:stuck_out_tongue:

Je noemt jullie BFFE maar weet niet waar de E op slaat? -.-
Nou uuh okay, gewoon cadeautjes niet aannemen?
Serieus hoor, als ie dan nog doorgaat ermee, zou ik maar eens heel goed gaan praten en hem anders laten gaan

mr tis wl mn bf…
:frowning_face:

Zeggen dat je denkt dat hij iets van je verlangt wat je hem niet kunt geven.

Vertel hem gewoon dat je niets voor hem voelt en dat je liever vrienden wil blijven.

hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha (niet om jou, er leven ook geniale mensen op girlscene xd)
zeg gewoon dat je hem aardig vindt, maar dat er niet meer is vanaf jouw kant.