Verliefd op m'n beste vriendin..

Hey,
2 weken geleden heb ik m’n beste vriendin verteld dat ik verliefd op haar was. Ze vond het helemaal niet erg. Na een week zei ze me zelfs dat ze ook steeds meer gevoelens voor mij had. Ik had eindelijk de motivatie om te stoppen met blowen snijden en kotsen, na een jaar… Maar deze week gingen we afspreken met een klasgenoot van haar (waarvan ik al meerdere keren had gevraagt of ze hem leuk vind, wat toen niet het geval was) en nu is ze inneens helemaal gek op 'm … Ik dacht dat we elkaar echt gelukkig gingen maken maar nu laat ze me zomaar zitten. Ik kan haar niet dwingen om mijn liefde te beantwoorden, maar ze negeerd me ook gewoon als vriendin en dat vind ik zonden aangezien ze echt álles van me weet… Weet iemand wat ik moet doen, want ik wil haar echt niet kwijt. En het blowen enzo word steeds erger, m’n ouders willen me zelfs uit huis kicken …

Wat een moeilijke situatie. Misschien moet je aan je vriendin vragen of ze een serieuze relatie met jou wilt aangaan of juist helemaal niks wilt met je in die zin.
En je moet echt stoppen met blowen,snijden en kotsen ik weet dat het moeilijk is omdat ik ook snijd maar wat ik nu doe ik 3 á 4 keer per week hardlopen dat helpt heel erg en je voelt je ook nog eens toppie daarna!

Praat met haar en geef aan dat je het gevoel heb dat je haar als gewone vriendin aan het verliezen bent en dat niet wilt. Met het blowen, misschien moet je naar een afkickcentrum (als dat daarvoor ook kan) of met je ouders en vrienden afspraken maken dat ze je daarmee helpen.

Je moet jezelf uit die put van zelfmedelijden trekken. Je moet stoppen met blowen, snijden en kotsen voor jezelf, niet voor een ander. Als zij je nu als vriendin laat vallen, shit happens. Sta op en ga verder met je leven.

Dit. En ik weet hoe moeilijk het is.

Zeg tegen haar dat je niet van haar verwacht dat ze dezelfde liefde voelt als jou, maar dat je het verschrikkelijk zou vinden haar als gewone vriendin te missen. En zoek hulp voor je problemen, ik ken ze en weet hoe moeilijk het is. Maar je zult hulp nodig hebben om daar uit te komen! Sterkte meid.

Tja, eigenlijk is het een grote verslaving: het snijden blowen en zij natuurlijk …