Ik weet het, dit topic is vast al wel vaker aangemaakt, maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen!
Ik zal mijn situatie even uitleggen… Luuk is mijn allerbeste vriend, ik deel echt alles met hem en hij ook met mij. Hij weet ook dat ik mezelf wel eens vinger & hij rukt zichzelf ook wel eens, we weten echt alles van elkaar. We hebben ook altijd lol samen en spreken ook wel vaak gewoon af, en dan kijken we een film ofzo, en dan houd die meestal ook wel mijn hand vast of slaat die een arm om me heen, of geeft me een kus op me mond. Dit is vriendschappelijk bedoeld! Alleen is mijn probleem nu: dat ik verliefd op Luuk ben geworden… Er is niemand die dit weet, dit is ook het enige wat Luuk niet van mij weet! En ik weet niet wat ik moet doen… Want ik ben bang dat als ik het vertel, we misschien wel iets krijgen maar als het dan uitgaat, dat het dan zo anders is tussen ons! En dat wil ik echt niet want Luuk is echt het allerbelangrijkst in mijn leven, naast familie… Dus help wat moet ik doen, moet ik het hem zeggen of moet ik maar afwachten? Sorry als mijn verhaal onduidelijk is, vraag het dan maar als je iets niet snapt…
xxxxxx