Verliefd op mijn vriendin, of niet?

Hallo!

Ik zit een beetje vast. Ik weet ook geen raad meer, daarom dat ik het hier vraag. Ik ben samen met een vriendin J sinds oudjaar. De eerste dag wou ze mij al haar vriendin noemen, ik vond dit snel maar vond haar wel leuk… Ook sinds we samen zijn, gaat grotendeels het gesprek over haar exen die ze al heeft gehad ( en ik spreek over veel ex vriendinnen… ) Vooral over een ex vriendin heeft ze het veel over, en ze wilt er speciaal voor naar een uitgaanscafe gaan om haar te zien en uit te dagen voor een ruzie te starten… Ik voel me wel op mijn gemak bij haar, maar ook weer niet… Het lijkt dat als we uitgaan dat ik wel wat moet drinken om toch mezelf te durven zijn… Maar langs de andere kant vind ik haar ook weer leuk. Ik weet het niet goed, iemand raad?

dankjewel!

up

Hey Laura,
Als ik het goed begrijp dan vind je haar leuk, maaaar voel je je niet altijd op je gemak bij haar, en vind je het vervelend dat ze zoveel over haar exen praat en daar nog mee bezig is?
Misschien kun je eens met haar gaan praten over je gevoel?
In een relatie hoor je je toch op je gemak te voelen bij diegene?
Succes!

Misschien gebruikt ze jou als rebound? Zijn jullie ook weleens gewoon thuis samen? Dan kun je misschien een keer rustig met haar erover praten.