Verliefd op mijn seksbuddy?

Ik heb sinds ik studeer een friend with benefits. Het ging een beetje gek. Tijdens mijn introductie week had ik hem ontmoet, en daarna nog een paar keer afgesproken gewoon als date. Hij was vet lief, en ook wel aantrekkelijk enzo. Na een tijdje ging ik nadenken over ik verder iets serieus met hem zou willen. Toen kwam ik tot de conclusie dat hij toch niet perfect bij me zou passen voor een relatie. In die week zei hij ook tegen mij, dat hij niet opzoek is naar een relatie, met niemand niet. überhaupt niet. Ik had toen voor mezelf besloten dat ik wel een serieuze relatie met iemand wilde, en heb het contact toen met hem verbroken. Ik vond het sowieso geen chill idee om iemand te gebruiken alleen voor de seks (wat we dan beiden zouden doen).
Ik weet niet meer hoe precies, maar na een tijdje belandden we toch weer bij elkaar in bed. Dit weer een tijdje volgehouden, totdat hij opeens het contact afhield. Als ik hem appte kreeg ik geen reactie oid. Nou, ik vond het niet zo’n groot verlies omdat we verder toch niet echt een emotionele band hadden.
Na 2 of 3 weken stond hij ineens weer voor mijn deur. Hij was een beetje aangeschoten, en ik begreep niet wat hij ineens weer bij mij deed nadat ik niets meer van hem hoorde. Die nacht heb ik ook geen seks met hem gehad, omdat ik toen ook alweer bezig was met een andere jongen. Die andere jongen ging echter zelf na een week ‘vreemd’, dus toen kwam ik uiteindelijk toch weer bij mijn seksbuddy terecht. Sinds 2 weekjes ofzo slapen we nu weer samen. En ik begin hem best leuk te gaan vinden nu. Ook in relatie opzicht. Hij heeft natuurlijk al aangegeven geen relatie te willen beginnen, maar als ik samen kan zijn met hem vind ik het ook prima. Daar hoef ik niet per sé een officiele relatie voor.
Het jammere is alleen nu, dat ik alweer 4 dagen niets van hem gehoord heb. Precies zoals de vorige keer. Ik heb hem al wel geappt, maar heb ook geen zin dat het telkens alleen van mijn kant komt. Wil ook niet de indruk wekken dat ik iets voor hem begin te voelen (ook al is dat misschien wel een beetje zo).
Ik weet gewoon dat hij nu weer het contact afhoudt, omdat het de vorige keer precies hetzelfde ging.

Wat moet ik nou doen? Want ik wil hem nog wel zien. Maar ik heb ook geen zin om hem de hele tijd te appen. Lijkt zo wanhopig als je afgesproken hebt friends with benefits te zijn…

Ik denk dat ik ook wel weet waarom hij geen contact meer zoekt, omdat ik meerdere malen echt dronken bij hem aan de deur stond. Dat is natuurlijk niet echt leuk, als je een dronken meisje in je bed moet opvangen.

Waarom heeft echt inééns iedereen seksbuddy’s? :flushed: Hoe bedoel je hype…
Als je hem echt leuk gaat vinden dan gaat het heel veel pijn doen als hij op een gegeven moment met iemand anders iets begint, of met jullie ‘relatie’ wil stoppen. Als je dat niet erg vindt kan je er natuurlijk mee doorgaan voor zolang het duurt, maar ik persoonlijk zou me alsnog gebruikt voelen: omdat jullie behoeftes zo verschillen.
Een ‘officiele’ relatie is niet officieel omdat jullie dat overeengekomen zijn ofzo, of omdat iedereen zegt ‘dat is een stelletje’. Nee, officieel betekent ook dat je je naar elkaar toe moet verantwoorden, en laat hij daar nou net niet naar op zoek zijn… Ik zou dus gewoon kiezen: of je moet maar accepteren dat hij soms niets meer laat horen, en als je de aandacht wil die je als ‘officiële vriendin’ zou krijgen, zou ik daar maar niet meer op wachten… en er gewoon mee stoppen.

ik zou met dit stoppen,hij ziet niet als een serieus relatie maar als sexbuddy.
sexbuddy’s zoeken alleen maar de kick en spanning op niet de lasten.
hij neemt niet zo nauw,hij doet waar zin in heeft.
jij bent toch meer op zoek naar serieus relatie.
het is aan jou wat wil je nou zelf,ga er over nadenken

Wel eerlijk tegen hem zijn over je gevoelens hoor, anders is het een beetje een trieste relatie tussen jullie twee. (en nee, een relatie betekent niet meteen dat jullie met elkaar hebben)

Anders ben jij de verliefde hoteldebotel chick die iedere week met hem neukt, terwijl hij dat gewoon doet omdat hij het lekker vindt.

Anyways, vraag gewoon waarom hij dit weer doet en als hij niet reageert kan je hem beter dumpen.

(Ik zag op het forumoverzicht staan ‘Verliefd op mijn sek…’ en ik dacht dat er sekteleider zou staan :'D)

Overigens ga ik akkoord met PurplePrincess!
Hij is niet verplicht om iets van zich te laten horen helaas. Ik zit wat in dezelfde situatie, begrijp dat het heel lastig is maar dat is het verschil tussen een vaste relatie en een seksbuddy.

Ik vind het best rot voor jou, omdat ik je wel begrijp.
Ik denk dat je hem dit best verteld en dat je niet verder gaat tenzij hij toch plaats wil maken voor een relatie.
Als hij zegt dat hij ook gevoelens heeft voor je maar geen relatie wil, dan zou ik het nog niet doen. Jongens doen en zeggen veel om je in hun bed te krijgen/houden.
Het gaat moeilijk zijn hem nu los te laten, maar bedenk de pijn die je jezelf nu bespaart, door nu te stoppen.

Wauw, bedankt voor jullie tips! Als ik het zo lees zijn jullie het er allemaal over eens dat ik beter kan stoppen ermee. En ik denk dat jullie daar gelijk in hebben. Hij is altijd zo super lief, zoals laatst toen ik bij hem in bed lag, zonder make up, haren door de war etc. toen zei hij: je bent mooi. Toen begon ik te lachen, en hij zei toen: ‘ik meen het’. Ik geloof hem daarin wel, maar het is inderdaad ook een hele gladde jongen. Dus ik denk dat hij het inderdaad ook deels zei om mij het bed in te praten (ook al lagen we al in bed). Ik heb altijd aan zijn oprechtheid getwijfeld, en ik vertelde het hem ook altijd als ik iets met een andere jongen gedaan had (gezoend oid). Hij wou daar nooit iets over loslaten bij mij. Ik weet niet echt waarom.

Maargoed, ik heb vandaag bijna de hele dag niet aan hem gedacht, en ik merk dat als hij me niet appt ik hem als het ware ook makkelijker vergeet. Dus ik laat het dan maar achter me vanaf nu… Hopelijk lukt het ook als hij hier misschien binnenkort weer voor de deur staat oid.

Ik begrijp je helemaal. Heb ook een beetje in een soortgelijke situatie gezeten. En de beste raad die ik je kan geven is: kap het contact af. Want nu ben je nog maar een beetje gevoelens aan het krijgen maar voor je het weet ben je echt hoteldebotel, en het ziet er niet naar uit dat hij gaat veranderen.

En hij mag dan nog zo lief zijn, alle slechte momenten (zoals hij die niet antwoord en je negeert etc) erbij nemen om de goede ook te hebben… Dat werkt misschien heel even maar na een tijdje ga je daar écht aan kapot.

+ veel succes met volhouden. Mannen hebben een soort radar: zo gauw als je stopt met aan ze te denken staan ze er weer. Dan is het moeilijkste om vol te houden he. Maar het is voor het beste!

Stop ermee.

Stoppen met de seks. Anders kwel je jezelf alleen maar.