Verliefd op mijn seksbuddy?

Ik heb sinds ik studeer een friend with benefits. Het ging een beetje gek. Tijdens mijn introductie week had ik hem ontmoet, en daarna nog een paar keer afgesproken gewoon als date. Hij was vet lief, en ook wel aantrekkelijk enzo. Na een tijdje ging ik nadenken over ik verder iets serieus met hem zou willen. Toen kwam ik tot de conclusie dat hij toch niet perfect bij me zou passen voor een relatie. In die week zei hij ook tegen mij, dat hij niet opzoek is naar een relatie, met niemand niet. überhaupt niet. Ik had toen voor mezelf besloten dat ik wel een serieuze relatie met iemand wilde, en heb het contact toen met hem verbroken. Ik vond het sowieso geen chill idee om iemand te gebruiken alleen voor de seks (wat we dan beiden zouden doen).
Ik weet niet meer hoe precies, maar na een tijdje belandden we toch weer bij elkaar in bed. Dit weer een tijdje volgehouden, totdat hij opeens het contact afhield. Als ik hem appte kreeg ik geen reactie oid. Nou, ik vond het niet zo’n groot verlies omdat we verder toch niet echt een emotionele band hadden.
Na 2 of 3 weken stond hij ineens weer voor mijn deur. Hij was een beetje aangeschoten, en ik begreep niet wat hij ineens weer bij mij deed nadat ik niets meer van hem hoorde. Die nacht heb ik ook geen seks met hem gehad, omdat ik toen ook alweer bezig was met een andere jongen. Die andere jongen ging echter zelf na een week ‘vreemd’, dus toen kwam ik uiteindelijk toch weer bij mijn seksbuddy terecht. Sinds 2 weekjes ofzo slapen we nu weer samen. En ik begin hem best leuk te gaan vinden nu. Ook in relatie opzicht. Hij heeft natuurlijk al aangegeven geen relatie te willen beginnen, maar als ik samen kan zijn met hem vind ik het ook prima. Daar hoef ik niet per sé een officiele relatie voor.