Verliefd op mijn neef

nasty

Daar moest ik om lachen ik weet niet waarom, en ja ik ben raar :angel:

Als je nou een foto van je neef post, kan ik zeggen wat je moet doen :cold_sweat:

met je neef krijg je geen mislukte kindjes, alleen met je broer ofzo. anders zouden er in marokko veel meer mislukte kinderen zijn(iig van marokko weet ik dat veel meisjes met hun neef trouwen en dat dat daar normaal is).
maar ot: vergeten.

haha aa join the club, ik namelijk ook :angel:

Wist je dat het een fabeltje is, dat als je incest hebt dat je dan mislukte kindjes krijgt. ^^ Maar op je neef, da’s echt nasty. VERGEET HEM.

Ik hou van clubjes :dancer:

“”"

ahaha ik heb het ff gegoogeld maare neef/nicht relatie behoort niet tot INCEST. maar goed als je hem echt zo leuk vind, doe het dan gewoon
Dan maakt het ook niet uit vind ik

Zeker mee eens
:drama:

Sorry hoor, maar ik vind et nou niet bepaald kunnen :pensive:
Zie je het al voor je kom je bij je vriendinnen met je nieuwe vriendje ‘is dat niet je neef’. Nou ja moet ze zelf ook weten, maar goed. zou hem gewoon vergeten :pensive:

Het voordeel is dat je je vriendje dan niet meer aan je ouders hoeft voor te stellen.

^ :laughing:

haha omg daar moest ik om lachen XD

hoe moeilijk het ook kan zijn, het beste is vergeten
gewoon vaak de nadelen opnoemen
zoals: dat je er waarschijnlijk mee zult worden gepest… omdat je “incest” hebt (ja ik las wel dat het blijkbaar niet zo was, maar de meeste zullen dit dus niet weten)
waarschijnlijk gaan je ouders en oom/tante zwaar negatief reageren…
enz enz
en gewoon vaak andere leuke jongens kijken, misschien *pats boem*… zie je zo’n gigantisch knappe blablabla kwijljongen die naar je glimlacht en een praatje met je gaat maken en dan denk je : neef…had ik een neef dan…? :flushed:

succes nog !
x)

^ hahahahaha wel cool, dan is je neef ook je vriendje, maar dan zijn je oom en tante dus ook je schoonouders x)?!

Ahahaha en als je dan betrapt wordt tijdens de sex wordt je niet alleen betrapt door je schoonouders, maar ook tegelijkertijd door je oom en tante x]
Dat lijkt me kut x]

met je neef krijg je geen `mislukte` kinderen alleen met je broer ofzo.
En k snap niet waarom het niet zou kunnen. Okeej misschien was het vroeger wel heel normaal maar waarom nu nog stees niet.
Als hij ook echt verliefd op jou is zou k het gewoon doen.

By the way mijn ouders zijn eigenlijk ook neef/nicht.

ik ken serieus ook een stel die neef en nicht van elkaar zijn…

ga met andere jongens op stap en word daar verliefd op ! :grinning: