verliefd op mijn neef ?...

hey meiden…
ik heb een echt een probleem,
ik ben volgensmij verliefd op mn neef
ik droom over hem enzo, en ik vind em knap, lief, leuk… alles…
en een jaar geleden ofzo heeft hij gezegd dat hij mij leuk vind, en toen vroeg hij wat ik van hem vond , en toen durfde ik dus niet toe te geven dat ik em leuk vind.
maar, nu heb ik steeds de neiging om dat te zeggen, maar ik durf niet.
en het ergste is nog dat we familie zijn.
ik snap mezelf niet echt meer,
en heb echt tips en hulp nodig…
iemand ?

zeg gewoon de waarheid, als je hem echt leuk vind maakt het toch niet uit dat jullie familie zijn,
volg je hart x

Kunnen jullie in ieder geval geen ruzie krijgen welke achternaam je krijg…
Tenzij jullie alle bij andere achternamen hebben :wink:

ja , we hebben andere achternamen haha.

Zijn jullie echt volle neef en nicht?
Ik bedoel, ik heb ook achterneven en nichten. maar dan zou het al een stuk makkelijker worden.

achterneef . :stuck_out_tongue:

Mag ik vragen hoe oud je bent? Dat kan er ook al veel mee te maken hebben. Ik was op een bepaalde leeftijd ook continue verliefd; op de leraar, op m’n neef (ja ook dus), op de jongen van de kamping, op die jongen uit de klas, dan weer een andere jongen uit de klas, op de jongen uit het sportteam en noem het allemaal maar op, haha.

Ik zou er niet zoveel mee doen, het is wel je neef en dus familie.

Neef en nicht mogen volgens de wet een relatie hebben. Dit is geen incest, dus ga ervoor!

Hoe oud ben je?

Achterneef is al een stuk minder erg dan neef (vind ik). Verder vraag ik me ook af hoe oud je bent ja.

Als het je achterneef is vind ik het op zich wel meevallen.
Heb je altijd een leuk verhaal te vertellen xD

Maar je moet wel echt goed afwegen of je het wilt, want grote kans dat de hele familie zich er mee gaat bemoeien. En stel dat het uitgaat kom je hem altijd weer tegen.

Ook al is het een achterneef, het blijft familie. Als het wat wordt krijg je eerst de hele familie die dit misschien als apart kan ervaren. Nouja, daar moet je je dan niks van aantrekken want jullie gaan dan gewoon voor elkaar. Maar stel het gaat uit… Familie feestjes worden dan heel awkward.

Ach, als je verliefd bent moet je gewoon doen wat goed voelt, ook als je familie er moeilijk om kan doen. Maar ik zou eerder nadenken over de toekomst. Als je echt zo verliefd bent en een toekomst met hem ziet, dan is kinderen krijgen op genetisch vlak een stuk minder gunstig. Maar het scheelt wel dat het geen volle neef is, dan is de kans op genetische afwijkingen minder groot.

Ga met hem praten, praten is altijd goed. Zeg dat je tegen hem gelogen hebt en hem ook leuk vind en praat over de toekomst hoe jullie het gaan doen, jullie zijn tenslotte familie. Gelukkig is het niet een echte neef, maar een achter-neef. Als je blijf twijfelen moet je het niet doen en kom je nog wel een andere tegen die geen familie is. Succes!

Als neef en nicht mag het volgens de wet. En volgens mij valt het ook wel mee qua incest hah

Als het ooit iets word en je krijgt kinderwens moet je oppassen

Neehoor :slightly_smiling_face:
Geen problemen als het je achterneef is

Dan zou ik zeggen doe wat je hart zegt! :slightly_smiling_face:

Eens met iedereen hierboven, volg je hart maar houd rekening met familie. En idd hoe oud ben je? (: