Verliefd op mijn leraar :$

Wat moet ik doen?
  • Hem zeggen dat je hem leuk vind
  • Niks doen
  • Wat je hart zegt

0 stemmers

.

Hoe oud is die stagiair?

Die stagiair is 23 :blush:

Als hij wat met je zou nemen is hij strafbaar voor de wet omdat hij meerderjarig en jij minderjarig. Als je het zou doen als hij les geeft, kan dat zijn hele carriére om zeep helpen.
Daar buitenom weet ik wel 100% zeker dat hij als 23 jarige never nooit geïnteresseerd is in een meisje van 13 jaar.

Dus doe maar niet.

Dan vrees ik voor je dat hij niet op jou zit te wachten. Je bent echt veel te jong voor hem! Hij zit in een hele andere levensfase dan jij.

Ik heb dus een probleem:
Hij komt de hele tijd bij me staan en mij helpen, terwijl ik 6 hoofstukken voorloop, dus dat is helemaal niet nodig. En dan gaat ie me aanraken enzo, en we appen ook wel ooit. Maar ik weet nu dus niet wat ik moet doen

Niets mee doen. Jij bent 13, hij is 23. Dit leeftijdsverschil (10 jaar) hoeft normaal niet zo erg te zijn, maar in dit geval is het een wereld van verschil. Jij begint net aan de middelbare school, die stagiare al veel meer levenservaring achter de rug, hij is bijna twee keer zo oud als jij! Die stagiare leeft bovendien in een totaal andere wereld, bij wijze van spreken dan.
Over twee maanden zie je hem bovendien toch al nooit meer, dus naar mijn mening is dit nogal kansloos. Sorry als het hard overkomt.

Maar meid, maak je maar geen zorgen, je wordt echt nog wel een keer verlieft, op een jongen die beter bij je past :slightly_smiling_face:

Het lijkt mij niet dat iemand van 23 jaar hier op zit te wachten. Jij bent veel jonger, en staat in een andere fase van je leven! Dit is overigens strafbaar als hij erop in gaat. Zet hem uit je hoofd!

Bedankt Alioqui, met jou reactie kan ik wat :slightly_smiling_face:

Hij is een stagiare, hij wil het zo goed mogelijk doen en iedereen zo goed mogelijk helpen. Dat betekend helemaal niks dat hij jou helpt ook al loop je voor.
Appen met je stagaire? Ik neem aan dat er een groepsapp is voor de klas of niet?

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het maar een raar idee dat je met je leraar appt…

Haal je asjeblieft geen dingen in je hoofd dat het gaat werken tussen jullie of dat hij je ook maar een beetje interessant vind

Hoe raakt hij je dan aan? Waarmee helpt hij je dan? (Als je 6 hoofdstukken voorloopt, betekent niet dat je alles meteen snapt, ook dan kan je tegen moeilijke dingen aanlopen.) Het kan trouwens ook zo zijn dat jij zijn lievelingsleerling bent, zonder dat hij meteen verlieft op je is. Dit komt namelijk ook wel eens voor bij sommige docenten, dat ze meer op een bepaalde leerling gesteld zijn :slightly_smiling_face:

Even hierop ingaan, ik weet dat het strafbaar is als een leraar met een leerling gaat. Maar is het ook strafbaar als hij mijn leraar niet meer is?

Ik snap alles, en dat is juist het probleem. Maar het zal dat laatste wel zijn, ik wilde gewoon even weten hoe andere mensen er over dachten

Ja want hij is meerderjarig en jij minderjarig

.

^^
http://www.wetrecht.nl/seks-met-minderjarigen/

‘Seks met minderjarigen is vrijwel nooit toegestaan.’

‘Handelingen met minderjarigen van twaalf tot zestien die bestaan uit het buiten echt plegen van ontucht zijn verboden. Dit geldt zowel voor vrijwillige handelingen als voor onvrijwillige handelingen. Maximumstraf: 8 jaar gevangenisstraf.’

Ik zou het dus gewoon uit je hoofd zetten, een relatie is in jouw geval niet mogelijk.

Graag gedaan :slightly_smiling_face:

Het feit dat je er een topic over aanmaakt met ook nog eens zó’n poll doet mij lijken alsof je het niet begrijpt.

Je áppt met een leraar? wtf