Verliefd op mijn leraar, hij ook op mij?

Hallo,
ik heb hier al een paar andere topics over gezien, maar er staat nogsteeds niet in wat ik zoek.
Ik zal het ‘probleem’ in het kort uitleggen:
Ik ben al ruim 5 maanden verliefd op een van mijn leraren.
In de lessen staart hij minimaal 3 keer naar me, hij kijkt me aan met een flinkerin in zijn ogen en glimlacht veel naar me. Ook krijg ik op toetsen altijd wel een wat hoger cijfer dan ik zou horen te krijgen.
Wat me tot hem aantrekt? Eerlijk gezegt zou ik het niet echt weten, zijn ogen zijn super mooi, maar verder is hij niet de knapste man op aarde zegmaar, wel is hij heel aardig en heeft hij ook gevoel voor humor, dus dat zal het wel zijn. Vanaf de eerste les die ik had van hem, voelde ik al echt zo’n klik met hem. Ik ben ook een van de weinige die hem mag. Hij is minimaal 32 jaar ouder, heeft 4 kinderen en een vrouw…
Het probleem is, dat ik denk dat hij en ook mijn ouders het door beginnen te krijgen.

kunnen jullie me helpen? :flushed:
-xx-

Loslaten en doorgaan met je leven. Dit kan niks worden en wanneer jij er iets mee gaat doen kan het alleen maar leiden tot problemen. Er zijn genoeg mannen op aarde waarmee je wel iets kan nemen, kies er daar een van uit. Is makkelijker voor iedereen!

Maak het leven niet moeilijker dan het is. Ik denk niet dat een leraar bereid is zijn carrière, vrouw en mogelijk zelfs kinderen op te geven om bij jou te kunnen zijn.

Ermee kappen. Ik denk dat ik je uit de droom moet helpen dat hij ook wat in jou ziet, sorry. En als hij dat wel zou zien, is het een vieze man. Dat wil je niet.

bedankt voor jullie reacties. Maar dat loslaten lukt juist niet. Er is iets in hem, wat me zo ontzettend aantrekt. Ik haal ook echt alleen voor zijn vak mooie cijfers. Bovendien word ik ook niet snel verliefd, en als ik verliefd ben, ben ik het ook echt.

Hoe oud ben je?

Toch zal je hem moeten loslaten. En als dat niet lukt, betrek hem of mensen die te dichtbij staan er dan in ieder geval er niet bij. Echt, als er rare verhalen de wereld in gaan kan zijn leven naar de klote gaan. Ga lekker uit en flirten met jongens van je eigen leeftijd.

14 jaar :cold_sweat:

het ‘uit de droom helpen’ is niet gelukt.

je bent 14 en je gaat er vanuit dat je 32 jarige leraar verliefd op je is? nee.

uit gaan op je 14e? En er zijn geen leuke jongens.
Maar, wat voor rare verhalen zouden er moeten ontstaan?

Hij heeft een vrouw en kinderen. Denk daar aan! Zou jij willen dat je vader opeens verliefd werd op een meisje dat net zo oud is als jou en jou en je moeder opgeven voor haar? Voor hetzelfde geldt is die leraar gewoon aardig (sorry, ik probeer niet bot te klinken) en vindt hij je gewoon een fijne leerling. Er zijn heel veel leerlingen die verliefd worden op hun leraren. Het idee om verkering te hebben met een volwassene die echt naar je luistert en echt aan je denkt klinkt spannend omdat hij naar je knipoogt en je hoge cijfers bij hem krijgt, maar serieus als jullie iets zouden krijgen dan was jullie relatie verre van perfect. Uit je hoofd krijgen lukt je misschien niet… Maar uit het zicht is uit het hart. Zoals er al eerder is gezegd betrek andere leerlingen in jullie gesprekken bij, zodat je niet alleen bij hem bent! Probeer je zelf altijd af te leiden. Houd in je hoofd dat jullie relatie verre van perfect zou zijn en dat er weinig kans is dat er een relatie zou kunnen ontstaan (Sorry, sorry, sorry… Don’t kill me :’) ).

Rare verhalen zoals dat hij een pedofiel is en misbruik van zijn leerlingen maakt. Dat soort verhalen kunnen niet alleen zijn carriere maar ook zijn relatie verpesten…

bedankt voor je reactie, bot kom je helemaal niet over, en dit is het meest nuttige bericht tot nu toe :slightly_smiling_face:.

^Bedankt. Was bang dat ik als een botte bitch zou overkomen :’)

OT: Je hebt me inspiratie gegeven voor een nieuw verhaal :’)

ik ga er inderdaad niet van uit dat mijn 32 jarige leraar verliefd op me is.
hij is minimaal 32 jaar ouder, en ik ga er niet van uit, hij vertoond soms wel van die verliefde dingen.
Zelfs klasgnoten zeggen soms datie me leuk vind, en datie me voortrekt en ik zijn lievelingetje ben.

haha, nee juist niet hoor :slightly_smiling_face:
en , haha ik mag het wel lezen toch :stuck_out_tongue:

Ten eerste, het is strafbaar om als leraar met een van je leerlingen iets te beginnen. Of hij nou 5 of bijna 35 jaar ouder is, het is strafbaar.
Ten tweede, gaat het überhaupt ooit “aan” (reken er maar niet op, echt niet) dan gaat het ook ooit weer uit: dat zal invloed hebben op je cijfers.
Ten derde, er zijn zat leuke mannen op JOUW leeftijd. Dit is niks voor jou. Zie hem als een leerling, desnoods een vriend maar niet als iemand waar je verliefd op bent. Nee. Een no go.

Beste kim ,

Ik denk dat je je gevoelens over hem moet proberen uit te schakelen

Groetjes x

ik weet dat het strafbaar is, dat het nooit aangaat etc. Maar toch ben ik echt heel erg verliefd op hem.