Verliefd op mijn leidinggevende?

Heyhey,

Ik werk in een supermarkt, en vind mijn leidinggevende al een tijdje heel erg leuk.
Maar ik kan sinds kort echt nergens anders meer aan denken…
Het is soms heel awkward want ik word heel erg nerveus als ik hem zie.
En ik weet eigenlijk niet wat ik er mee moet want naast dat hij mijn leidinggevende is is hij ook nog een stukje ouder… (ik 16, hij 20)

Kan iemand me een beetje advies geven, want ik word een beetje gek van mezelf :flushed:

Als je echt van iemand houd, maakt leeftijd niets uit.
Probeer met hem in contact te komen door bijvoorbeeld steeds hoi te zeggen.
Of je maakt gewoon even een praatje of hoe zijn weekend was.
Die basis moet je eerst maken, daarna kan je pas verder.

Heejx

Ahaa okee! aah nerveus als je hem ziet verliefd dus ^^ ! Maar okee misschien kan je een gesprekje beginnen ofzo! Ja , heb je zijn nummer? Heb je hem op Facebook? Je kan ook wat vragen over het werk? Geen idee wat haha X mm zoiets?x

Ik spreek heb zowat elke x als ik aan het werk ben, maar dat gaat vooral over wat er in de winkel gebeurt, en dan kraam ik al de grootste onzin uit of word ik knalrood van de zenuwen :flushed:
Ook heb ik niet echt het idee dat hij mij uberhaupt ziet zitten :frowning_face:

Ik snap hoe je voelt! Echt irritant he dat knalrood worden echth hoor aarg…!! Heej heb hoop !!! Misschien kan je meer vragen over het dagelijks leven!! :stuck_out_tongue: !

Heb je zijn nummer al want dan kan je ook een gesprekje beginnen op whatsap ofzo ?x

Is het wel toegestaan om een relatie te hebben met je leidinggevende?

Nee heb ik niet, heb hem alleen op FB, en dan zou ik nog niet weten waarover ik het zou moeten hebben…

Ik zou het eigenlijk niet weten hahah ;$

Kijk ik had ook een leuke jongen op fb! Toen had een vriend van me alles geliked vna hem maar ik kende hem niet heel goed maar het kwam goed uit haha toen begon ik gesprek op fb van heej sorry dat ik alles likede was mijn vriendin ! En toen zei hij oke geeft niet haha! en ik okee mooi haha! En nu praten we jammer genoeg niet zo veel meer :frowning_face: maar sorry het ging over jou maar dat kan je ook doen por hem is op fb ofzo en dan kan je zeggen dat het per ongeluk ging hihi ofzo en dan begin je gesprekje zoiets ?xx you can doo it meissxx

denk het wel toch hahax

Ik herinner mij andere meiden die hier vertelden dat dit bij bijvoorbeeld AH af zou hangen van de functie die je allebei hebt, en dat een relatie met een leidinggevende wel een probleem kan zijn. Weet niet of dat bij alle supermarkten zo is, maar ik kan me wel voorstellen dat er dan vreemde situaties gaan ontstaan.

Dat porren is best een leuk idee haha!

Jaa he gewoon doen zal ik het ook doen haha :px

Ik werk bij de AH ^^
Ik zit in de vulploeg en hij is zegmaar de teamleider daarvan…

Jaa, ik werk ook in een supermarkt en daar is er ook een stel.

Heb het eens voor je opgezocht, misschien zit daar interessante informatie tussen:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/relatie-bij-ah-292613.0.html

Ik zou overigens wel proberen uitvinden of hij je ook leuk vindt. Als dat het geval is zou ik er zeker voor gaan.

Oke apart, bij mij op het werk mag dat absoluut niet. Ze vinden het al vervelend bij als je allebei dezelfde functie hebt. Laat staan als het om een leidinggevende gaat…

Ontopic: Maar goed als het toegestaan is dan zou ik wat vaker over andere dingen gaan praten, misschien kan je met een groep collega’s een keer wat drinken en dan toenadering zoeken…?

Thnx meiden!

16 en 20 vind ik wel normaal hoor. Maar het feit dat hij je leidinggevende is niet echt…

Dit is precies hoe ik mijn eerste vriendje heb ontmoet haha