Verliefd op mijn leerkracht

Hallo

Ik ben nu al sinds het 3de middelbaar (14) verliefd op m’n leerkracht… wat best ambetant is :frowning_face:
Ik ben nu 16 en hij is er… 36 :frowning_face: getrouwd en heeft 2 kinderen…
Wat moet ik doen ?
Ik weet dat iedereen zal zeggen: vergeet hem, dit kan toch niets worden en dat weet ik ook, ik wil niets met hem beginnen maar toch heb ik enkele gevoelens voor hem… Ik begin te blozen als ik hem zie, wil niets anders dan naar zijn les, kijk hem zo lang mogelijk in de ogen …
Ik weet echt niet wat ik moet beginnen ? Vertel ik het hem of hou ik het voor mezelf ?

help me !

Voor jezelf houden! Er gaat toch niks gebeuren tussen jullie, zet hem uit je hoofd

Hou het voor jezelf, dat is zowel voor jezelf als voor je docent fijner.
En toch, vergeet hem, en ga naar jongens van je eigen leeftijd kijken, of in elk geval jongens die geen docent van je zijn (en ook niet op jouw school docent zijn). Probeer jezelf ook niet nog ‘verliefder’ te maken door hem expres veel lang aan te kijken en hem op te zoeken.

Als ik jou was zou ik het voor jezelf houden… Ik ben verliefd op een stagiair en ik zou het hem NOOIT vertellen…

Dit wordt 'm niet.

Het hem of je vriendinnen niet vertellen. Laat de tijd zijn werk doen en je zal zien dat je hem kan vergeten. Denk je echt dat het iets wordt tussen jullie? Zo ja, dan is dat wel erg onrealistisch…

ik zeg toch ik wil niets met hem beginnen, ik zit gewoon met dat gevoel, en ik vind het zelf niet leuk :frowning_face:

Heb je momenteel les van hem? Misschien kun je van klas wisselen als dit zo is en ik denk dat het door tijd wel minder wordt, en waarschijnlijk helemaal verdwijnt. Sterkte!

ja ik heb les van hem, 3 uur in de week :frowning_face:

Dan kun je misschien lessen wisselen… weten je vriendinnen dit?

Dat gaat niet in onze school, en 1 vriendin weet hiervan, omdat zij dit ook meegemaakt heeft.

Dan is het enige wat je kan doen is er met die ene vriendin over praten, voor de rest voor je houden en afwachten totdat het beter/weg gaat.

Spreek af met jongens van je eigen leeftijd. Je vergeet hem van zelf wel. Komt goed.

Dankjewel voor je steun, maar het probleem is dat ik wel verliefd wordt op andere jongens ook, maar die gevoelens voor m’n leerkracht gaan nooit helemaal weg, ook al ben ik verliefd op een jongen van mijn eigen leeftijd :s

Dat zeg je nu, over een poosje denk je daar wel anders over.

Ik voel me al 2 jaar zo tegenover hem… wat ik al vrij lang vind :frowning_face:

Dat is vrij lang, maar probeer hem niet meer zo lang mogelijk aan te kijken en op te zoeken, want dan hou je het alleen maar in stand. En misschien wel het belangrijkste, wíl hem oprecht vergeten.

Ja je hebt gelijk

Het vervelendste is dat ik vooraan in de klas zit (hij heeft onze plaatsen gekozen) en ik let zowiezo goed op in lessen, waardoor hij weet dat ik oplet en wanneer andere zitten te kletsen, kijkt hij de hele tijd naar mij omdat ik wel oplet… Waardoor het nog vervelender wordt om het oogcontact te vermijden…