Okee,
ik heb dus nog nooit een topic geplaatst. Maar daar moet je maar even niet op letten ;p.
Ik heb dus een probleem.
Ik heb 11 maanden een vriendje gehad die 200 km verderop woonde. We waren elke vakantie samen en veel weekenden. We sliepen altijd samen, ontbijten samen, we deden gewoon alles samen. Maar toen kwam hij in een nieuwe klas (hij was blijven zitten) en hij ontmoette allemaal nieuwe meisjes. Deed ie verder niks mee, alleen veel praten enzo.
Toen vroeg ik hem of hij wou komen met oud en nieuw. Dat wou hij dus niet want hij wou liever bij zn eigen familie zijn. Hier ben ik best boos om geworden, want ik ben dus wel met pasen, zijn verjaardag, met kerst, naar frankrijk toe gevlogen voor hem. Toen vroeg ik hem een maand later of hij op m’n verjaardag wou komen (op een doordeweekse dag). Dat wou hij dus ook niet.
Hij wou het niet eens proberen te regelen (terwijl ik ook op een doordeweekse dag op zijn verjaardag ben gekomen). Ook hier ben ik best wel boos om geworden. En we kregen steeds meer ruzies, helaas allemaal via msn. Ik vond dat hij niet genoeg moeite voor me deed, en hij vond dat ik teveel zeurde. Gelukkig kwam het ook steeds weer goed, en dan misten we elkaar weer heel erg. Maar op een gegeven moment heb ik dus een paar keer gedreigt dat ik het uit zou maken omdat ik het echt zat was. Toen heeft hij het uiteindelijk dus uitgemaakt.
Ik heb echt dagen en nachten lang liggen huilen, ik zat er helemaal doorheen.
Hij was alles voor me, en hij zei dat ik alles voor hem was. Maargoed, na een maandje ofzo ontmoette ik een andere jongen. Maar om een lang verhaal kort te maken, het eindigde dus met dat hij geen relatie wou.
Nu ik nog steeds veel met mijn ex praat, besef ik me steeds meer dat ik hem eigenlijk nog heel erg leuk vind. En hij vind mij ook nog wel leuk.
Alleen hij wil dus niks meer omdat hij er niet tegen kan om mij zo te moeten missen elke keer (daar zat ie de hele relatie al mee) en hij is bang dat ik weer zo boos op hem word. Ik zal dat dus nooit meer durven doen, maar hij geloofd dat niet. Hij wil het niet meer proberen.
En hij heeft nu een meisje dat hij wel leuk vind, maar dat meisje laat dus niks weten. Maar ik kan er dus niet tegen dat hij dat meisje dus nog wel een kans geeft, en mij niet. Alleen omdat ik dus te ver weg voor hem woon.
Maar hij vind me dus nog wel leuk, maar heeft al meerdere keren gezegt dat hij denkt dat we niet meer terug bij elkaar komen.
Hoe moet ik hier nou mee om gaan? Want ik vind hem dus wel heel erg leuk, en hij mij ook. En hij zegt dat hij dus nog wel bij me wilt zijn, en met me in bed wil liggen en seks wil met me, maar dus zonder een relatie. En ik wil dus wel nog heel graag een relatie…
Wat kan ik nu het beste doen?
(Ik hoop dat het een beetje duidelijk is)
xx