Verliefd op mijn ex, willen allebei wel maar.....

Heey!
Ik heb 5 maanden met een jongen gehad en het was een super tijd! hij was erg lief en zij echt 5 keer per dag dat hij me mooi vond en dat ik heel lief was enzoo…
Jammer genoeg niet heel knap…
Alleen na 5 maanden ging hij op kamp en kwam een meisje tegen (we hadden toen nog) hij heeft met haar in die zelfde week nog wat begonnen en heeft het toen hij terug kwam van kamp op whatsapp uitgemaakt.
Ik was hier helemaal kapot van, ik zag het ook helemaal niet aankomen…
Ik had (en heb nog steeds) heel weinig tijd om af te spreken omdat ik 5 uur per week turn en 5 uur in de week naar huiswerkbegeleiding en dan ook nog school (dit jaar eindexamen)
Onze ouders wisten hier niks van, omdat ik niet echt een goeie band met ze heb en vaak kleine ruzies heb.
Nu (2 maanden na het uit ging) praten we echt heel veel via watsapp en op school.
We weten van elkaar dat we elkaar nog steeds leuk vinden en nog echt verliefd zijn.
Een probleem hij wil alleen een nieuwe relatie met me als ik het me ouders vertel en hem mee naar huis neem en andersom…
Dan ben ik van mezelf ook nog eens heel erg verlegen bij mensen die ik niet ken.
Mijn gevoel zegt nu gwn doen maar mijn verstand zegt nee omdat hij al zoveel mij heeft aangedaan…
Ik hoop dat jullie weten wat ik het beste kan doen, of het gwn doen en het me ouders vertellen of vrienden blijven…
! belangerijk ding: ik vind hem nog echt heeeeel leuk en ben echt super verliefd!
Liefsssss xxxxx

Dit, inderdaad.

Dit.

Persoonlijk zou ik niet nog een keer iets met hem nemen. Hoe je behandelt heeft is niet okay. En als je hem terug wilt, doe hard to get, dan kun je zien hoeveel die nou werkelijk voor je over heeft…

dit dus

Een ex is niks voor niks een ex.

Ik ga het proberen! bedankt voor de goeie tip!!!

Jullie vinden elkaar toch leuk? Dan kan je denk ik best met een schone lij beginnen.