Verliefd op mijn beste vriendin haar vriendje

Hoi allemaal, mij is het raarste ooit overkomen… Ik ben namelijk verliefd geworden op mijn beste vriendin haar vriendje… Ze hebben nog maar een maand, en hij vind dat ze met andere jongens te close doet en dat vind zij dus ook. En laatst hadden we het over de zomervakantie en ze zei dat ze dan waarschijnlijk toch niks meer zouden hebben. Maar er is laatst iets best wel raars gebeurd, waar alle gevoelens eigenlijk kwamen. Normaal heb ik echt een super saai liefdes leven maar ik heb dus gezoend met een jongen waar ik vroeger bijna een relatie mee had maar dat werkte toen niet, maar hij vond mij blijkbaar leuk en ik hem ook. Maar ik heb die avond ook de hele avond hele diepe en leuke gesprekken gehad met het vriendje, en hij is eerlijk gezegd van het moment dat ik hem voor het eerst zag heel knap :flushed: en we hadden allebei een paar glaasjes op die avond, en hij zei tegen mij dat hij me mooi vond en ik zei dat ook tegen hem maar we konden het heel goed vinden wat we plaagde elkaar de hele avond en maakte grapjes met elkaar. Maar zijn vriendin was er bij en iedereen zag het, maar omdat we allebei op een gegeven moment een beetje dronken waren hadden we het niet door. Dus toen was zij heel verdrietig omdat er allemaal geruchten waren, en wij hadden het allebei niet door en lachde de hele avond. En toen hij weg ging was ik dus met die andere jongen gegaan omdat ik toch dacht ‘Ja hij is bezet, en het was een hele gezellige vriendschappelijke avond toch??’ dus ik heb met hem gezoend. En ik hoorde het gelukkigste meisje van de wereld te zijn omdat ik hem heel leuk vond maar gek genoeg was ik het na al die tijd van hem leuk vinden, niet … En ik dacht wel veel aan het vriendje (Ja zo noem ik hem even haha), maar ik dacht hij ziet het ook vriendschappelijk. Totdat ik de dag erna hoorde dat mensen ons elkaar kusjes op de mond en wang zagen geven (en ik was dat helemaal vergeten! Ik kan me er niks van herinneren!!) en hij had zelfs tegen mijn vriendin gezegd dat hij er niks aan kon doen dat hij me zo aantrekkelijk en mooi vond (ja hij is altijd heel eerlijk). En ze hebben het inmiddels goed gemaakt, maar nu zit ik hier na te denken over wat voor klik we hadden, en ze is nog steeds een beetje boos op me… En ik heb het gevoel dat ze elkaar niet echt ‘heel’ leuk meer vinden… HELP! Wat moet ik doen? Vind hij me leuk? Moet ik er voor gaan? Moet ik hem laten gaan? IK weet het niet…

This is bad and you should feel bad.
Nee natuurlijk moet je er niks mee doen, en je bent een slechte vriendin.

“Kan het me niet herinneren…” sure.

Hoe durf jij jezelf haar beste vriendin te noemen? :'D
Ik zou mijn vriendinnen echt nooit meer aankijken als ze uitgebreid met mijn vriend zouden gaan zitten flirten en hem kusjes zouden lopen te geven.

Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd?

Gewoon niet, vergeten. Zal me niets verbazen als die ‘beste vriendin’ je nooit meer aankijkt. Girlcode.

Wat een niveau heb jij zeg, je typt je verhaal als een twaalf jarige. Maar van een twaalf jarige had ik het nog niet eens zo erg gevonden, van iemand die al “drankjes” drinkt wel. Schaam je. Bah…

Hmm, zelfs al zou het uitgaan tussen hun zou je dan nog steeds zo’n jongen willen? Blijkbaar gaat hij makkelijk vreemd in een relatie.

dat vraag ik me ook wel af ja hoe oud ben je?

Sorry maar hoe durf je te vragen moet ik hier voor gaan? Denk na en doe normaal het is het vriendje van je beste vriendin dit kun je echt niet maken… Dus laat hem en je vriendin met rust als ze de klik toch niet hebben komen ze dr vanzelf wel achter en hoef jij de relatie niet te verzieken

Wauw dit is echt heel erg zielig.
Gedraag je in godsnaam.
En je mag jezelf gelukkig prijzen dat je vriendin je nog niet de tent heeft uitgezet.

Afblijven. Maakt niet uit of je denkt dat het uitgaat of niet. Je helpt niet alleen je zogenaamde beste vriendin in de problemen, maar ook die vriend.

Als ik je beste vriendin was had ik je nooit meer aangekeken.

Lastig, maar het is beter om je niet meer bezig te houden met deze jongen. Het is zo gelopen die avond, maar hij is bezet met je beste vriendin. Laat ze gelukkig zijn en ga zelf voor iemand anders.

Als mijn vriendin zo iets zou doen zou het mijn vriendin niet meer zijn. Dat je er uberhaupt over nadenkt er voor te gaan, not done. Gewoon, nee.

Nou ja, “het is zo gelopen” kan je eigenlijk niet zeggen vind ik, het had helemaal niet zo hoeven lopen namelijk, als TS even een momentje stil had gestaan bij wat ze deed en eventjes aan haar vriendin had gedacht. Voor de rest ben ik het wel met je eens en met alle anderen ook, laat ze gelukkig zijn en ga er niet tussen staan want dan raak je ze allebei kwijt uiteindelijk.