verliefd op mijn beste vriend

Ik heb een probleempje ik ben namelijk al een tijdje verliefd op mijn beste vriend alleeen weet hij het niet laat ik vanaf het begin vertellen hij is de mooiste jongen van school vorig jaar vond ik en mijn beste vriendin hem leuk hij wees ons allebei af en we hadden heel veel ruzie tot dit jaar na de zomervakantie besloten we te proberen 1 maand geen ruzie te maken omdat mensen zeiden dat we dat niet konden in die maand zijn we heel erg goed bevriend geworden hij heeft mij zijn grootste geheimen vertelt en ik hem we zijn heel erg close geworden maar laatste tijd gaat het heel erg slecht tussen ons hij weet dat er een jongen in me leven is waarvoor ik vecht maar ik vertelde hem niet wat en daardoor werd die boos later na de 2e maand kreeg hij een vermoede dat hij het was hij zij dat we nooit een stel zouuden zijn en hij niks voor me voelde op vriendschap na maar in1 maand zijn we zo goed bevriend geworden en nu ik hem beter ken vind ik hem steeds leuker mijn vriendinnen zeiden dat ik ervoor moest vechten en hij later mischien gevoelends voor me kreeg we hebben nu een tijdje ruzie maar we zien elkaar elke dag op school nu weet ik niet of ik door moet vechten of op moet geven

bedankt voor het lezen

Hmm lastig, blijf gewoon met hem omgaan en zie dan later wat er gebeurd.

zet alsjeblieft punten, komma’s & hoofdletters. Je hele verhaal is nu een lange zin. Ik zou gewoon met hem blijven omgaan en kijken of er iets is.

Hij heeft jou (en je vriendin) al eens afgewezen, en zegt nu opnieuw dat het nooit wat zal worden tussen jullie? volgens mij is hij duidelijk genoeg… helaas

Ik denk niet dat je ervoor moet gaan. In ieder geval niet dat je het gaat laten merken zeg maar…

Ik denk dat je hem wel de waarheid moet vertellen , anders blijf je er mee aan de gang want die gevoelens gaan niet zomaar weg!

Ik zou het gewoon even laten, als je nu heel erg gaat doorzeuren dan heb je juist de kans dat jullie ook geen vrienden meer zijn, wacht het gewoon even af.

Ik ga 't niet eens lezen voordat er leestekens in staan.
Over het algemeen in dit soort situaties: niets van zeggen tenzij je heel zeker weet dat het een kans heeft, anders grote kans dat je vriendschap naar de klote gaat.

Dus hij heeft je twee keer afgewezen, waarvan een de laatste tijd nog? En je vriendinnen zien dat als een teken dat hij je leuk vindt:’)?
Overigens noem je hem een ‘wat’, in je 6e regel, naast het feit dat je geen leestekens gebruikt.

Als hij jou al twee keer afgewezen heeft lijkt het me duidelijk wat je het beste kunt doen.