verliefd op mijn beste vriend

Hey !
Ik heb al een paar maanden een kei goede vriendschap met mijn beste vriend. In het begin hebben we telkens gezegd dat we elkaar niet leuk vinden enzo. Alleen de laatste tijd zie begin ik iets voor hem te voelen, wat ik eigenlijk niet wil, omdat hij best wel een player is. :dry: Ik zie hem best vaak naar me kijken, en laatst uit het niets vroeg hij op app of ik iemand leuk vond uit de klas… Soms doet hij opeens kortaf en negeert hij me, en soms is hij opeens heel aanhankelijk, en kietelt hij me de hele tijd. Ook ik bijvoorbeeld als ‘spel’ iets van hem af wil pakken, heb ik het gevoel dat hij mijn hand langer vastpakt dan nodig is…

Laatst deed hij een dag heel raar en daarna zei hij op app toen ik vroeg of er iets was, dat hij aan het nadenken was en dat ik dat nog wel zou horen. (:face_with_raised_eyebrow:?) Wat zou dat betekenen?

Soms lijkt het of hij mij probeert te ontlopen, want hij vraagt de laatste paar weken nooit meer of ik wil afspreken, wel of ik meega naar (een activiteit met een vriend bijv), maar nooit gewoon chillen bij hem thuis. Als ik het hem vraag kan hij overigens meestal wel, en gaan we vaak een film kijken, waarbij we dan best dicht bij elkaar zitten. (zijn ouders zijn eigenlijk altijd thuis en die denken dat ik hem niet leuk vind).
Aan de andere kant vertelt hij me erg vaak over allemaal knappe meisjes van wie hij het nummer heeft, dat het bijna té wordt, als je begrijpt wat ik bedoel. Laatst ging ik met hem zwemmen, en toen heeft hij wel meerdere keren tegen me gezegd dat hij vond dat ik een goed lichaam had.

Alleen er is 1 probleem, hij valt op knappe meisjes enzo… en ik vind mezelf niet bepaalt knap, en ik weet niet hoe anderen mij zien, dus ik ben bang dat hij me gaat uitlachen en dat hij nee zegt, of het tegen al zijn vrienden vertelt, dat IK hem eb gevraag of iets in die richting… :flushed:

Wat zou ik doen… en wat denken jullie dat hij voelt voor me? vrienden of meer?

Ohja! Laatst was ik bij hem, en toen deden we een soort, tsja hoe zeg je dat, ik daagde hem uit, en toen gingen we kijken wie er sterker was, en ik heb iets van 3x in zijn armen gelegen, en hij daagde mij daarna ook uit om door te gaan…

En een keer vond een vriendin van hem hem leuk, en toen zei hij helemaal tegen mij van; jaa dat is echt erg denk maar ik ga nog met haar om enzo… :s

Haal jezelf sowieso niet naar beneden!! :sob::muscle:
En als ik je zo hoor over het player gedeelte weet ik niet zo goed wat ik ermee aan moet… want het lijkt wel alsof je dat niet zo leuk aan hem vindt…
Maar hij doet wel erg flirterig tegen jou…
Ik denk dat het beste eigenlijk is om het te vragen, dan weet je het zeker (;