Verliefd op mijn beste vriend

Hallo allemaal!
Ik ken m’n vriend nu al 3 jaar lang en vanaf de eerste schooldag klikte het enorm tussen ons.
Wij zijn sinds dan niet te breken en knuffelen ook de hele tijd.
Iedereen van onze vriendenkring denken dat we verliefd zijn op elkaar of al samen zijn.
Zelf ontkenden we dit tot een paar weken geleden.
We besloten beiden om er samen over te praten en te beslissen wat we willen doen.
Nou, hebben we besloten dit tussen ons te houden en vrienden te blijven.
Ondertussen hebben we al een reisje naar Oostenrijk geboekt en gaan we heel misschien ook samen naar Lloret De Mar. Ik ben bang dat op deze trip natuurlijk wel iets meer dan enkel vrienden zal plaats vinden en sinds we allebei ook over onze eerste keer praten tegen elkaar en al gezegd hebben dat we het grappig zouden vinden dit met elkaar te doen, ben ik bang dat ook sex daar zal voorvallen.
ik wil m’n vriendschap met hem niet verbreken, maar hou zoveel van hem.
Wat moet ik doen?

Juist ja, nog geen half uur geleden was je al 2 maanden samen met je vriend en wou je hem pijpen.

Hey ouwe pijpkoningin!

Liegen is niet jouw beste ding.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als je seksuele handelingen gaat doen op vakantie, sla het pijpen dan over want hij past niet in je mond.

Ik ga niet zeggen dat dit een troll is
Oke stiekem toch wel
:grinning_face_with_smiling_eyes: :grin:

Autchhh :flushed:

Als je deze nou de hele dag draagt, iedere dag tot jullie tripje, dan is het misschien goed genoeg uitgerekt en kun je hem nog mogelijk net op tijd verwennen!

Het scheelt, ben het met je eens :sunglasses:

Kaakverwijdering, mondvergroting, penisverkleining. Zoveel mogelijkheden. Ts ziet het glas duidelijk half leeg!

Als je trolt moet je het wel goed doen hea

Dat valt me een beetje tegen van je…

WAHAHAHAHA nee gewoon niet faken.

Ik pijp al mijn beste vrienden ook hoor, vandaar dat ik zo populair ben. Niets om je zorgen over te maken, TS!