Verliefd op mijn beste vriend :s

[i]Wat moet ik nu doen?
kben gewoon verliefd op mijn beste vriend
en hij weet dat ik verliefd ben maar niet op wie en nu wil hij heel de tijd
weten wie het is
ik geef hem hints en zo bv: zijn achternaam achterstevoren schrijven of zeggen ik wacht op het goed de moment, of jij kent hem echt heel goed.
Maar ik weet het niet,
ik zie hem eigelijk niet zo veel
en kwil hem NOG beter leren kennen, en meer afspreken maar ja. x

Tips. x Bedankt om te luisteren ik moest egt mijn hart luchten .x[/i]

Hij is je beste vriend dus afspreken zou geen probleem moeten zijn, alleen mischien denkt ie heel anders over jou en ziet je liever gewoon als een vriendin.
Als ik in jou situatie zat zou ik proberen agter te komen wat hij van mij vindt, of anders veel met hem flirten totdat ie me leuk vindt :flushed:

vraag aan hem of hij iemand leuk vind?

[i]ik zou het gewoon aan hem vertelle dat je verliefd op hem bent.
ik heb hetzelfde probleem en heb het ook aan hem verteld en het gaat nu de goeie kant op.

als hij boos of kwaad ofzo op je wordt dan is het ook geen echte vriend!
hij moet dan ook weten dat jij het er niet makkelijk mee hebt , en hij er dan voor je moet zijn , hoe moelijk dat ook voor hem kan zijn.

maar hij is niks voor niks je beste vriend en je kan dus altijd bij hem terecht , dus ook met dit!

héél veel succes!
x[/i]

Ik zou het ook vertellen dat je op hem verliefd bent want nu kun je er eigelijk niet meer omheen.
Als je dat verteld en hij ziet jou eigelijk ook wel zitten, en na een tijdje krijgen jullie wat[ heel leuk natuurlijk]!. Maar als het dan uit is… is meestal ook de vriendschap kapot.[ Ervaringen].

Succes meisxx