Verliefd op mijn best vriend, zal ik het vertellen???

Ik ben al ong 3 jaar bevriend met mijn beste vriend, maar vooral afgelopen schooljaar zijn we heel erg naar elkaar toegetrokken. Sinds 3 maanden ben ik verliefd op hem. Dit is vooral heel vervelend omdat we elke dag samen met nog 2 vriendinnen samen met de trein gaan, en hij een van die vriendinnen leuk vond (vindt???), maar hij is door haar afgewezen. Hij weet trouwens niet dat ik weet dat hij door haar is afgewezen. Dat was ong 4 maanden geleden. Sinds die tijd zijn we echt heel close geworden. Ik vind hem echt superleuk, want ik loop vaker met hem naar school vanaf het station dan met mijn vriendinnen. Ook heb ik echt supervaak jet gevoel dat ik hem wil zoenen, maar ik ben te bang. Ik weet echt niet wat ik moet doen! Deze week zit ik de hele week alleen met hem in de trein, want mijn vriendinnen zijn voor een uitwisseling naar frankrijk. Zal ik het hem vertellen, of zal ik em gewoon zoenen??? Alvast bedankt!!! Xxx

Ik zou het gewoon in een keer vertellen gewoon zovan: Hey ik vind je echt al heel lang leuk. Gewoon straight to the moment.

ik zou hem niet meteen zoenen, ik zouinderdaad het gewoon tegen hem zeggen

Inderdaad niet meteen zoenen, gewoon zeggen dat je hem al een tijdje leuk vind.
Je moet wel overwegen dat er eens kans is dat hij jou niet leuk vind.

Up voor jou, ik heb hetzelfde probleem :flushed:

girlpower!

Je moet erover kunnen praten lijkt me aangezien jullie zo close zijn.
En ook de gelegenheid zal zich wel voordoen wanneer je alleen met hem bent, maar wees duidelijk en draai niet te veel rond de pot!

-

-

Ik zou gewoon een keer tegen hem zeggen dat je hem de laatste tijd steeds leuker bent beginnen te vinden, en wat hij van jou vind.

ik had hetzelfde, hij was afgewezen door een vriendin en daarna groeiden wij dichter bij elkaar. eerst zag hij mij niet zitten maar na een tijdje heeft hij mij gevraagd. hij is nu inmiddels 2 jaar mijn vriendje :slightly_smiling_face: ik zou het gewoon zeggen, dat maakt het meestal alleen maar makkelijker

Gewoon vertellen, lucht heel erg op. Die gevoelens moeten er toch een keer uit.

Ik zou het deze week nog aan hem vertellen. Met de andere twee meiden erbij is het misschien toch een stuk ongemakkelijker. Niet meteen zoenen, want er is natuurlijk een kans dat hij niet hetzelfde voor je voelt. Ik zou het nonchalant houden.

Laat je weten hoe het afgelopen is? Ben benieuwd!

Ik denk dat ik het hem morgen ga vertellen! Wish me luck! En allemaal bedankt voor de reacties, ik houd jullie op de hoogte!!! Xxx

Heel veel succes!

Ik zou het opbiechten als jullie eens naar het station lopen.

Of juist terug naar huis! Lijkt me meer geschikt haha en dan kan die je nog mooi een afscheidskus voor je deur geven als afsluiting van de dag!

Friendzone is altijd moeilijk!
Zelf heb ik het verpest. That sucks. Maar girls ik geef jullie echt een hele belangrijke tip mee! zeg het gewoon! Niets is erger dan hem met iemand anders weg zien lopen terwijl jij dat had kunnen zijn. Als je het zegt weet je tenminste wat hij ervan denkt. Het is nogal eng om je vriendschap op het spel te zetten. maar wacht niet te lang! Want ik wilde vrienden blijven waardoor ik afstand opzocht en hem nu zie en we kijken elkaar aan en dan lopen we door. Dat is niet wat je wilt, geloof me!

Ik heb een blog gemaakt met Tips om de Friendzone te verlaten http://www.girlscene.nl/profiel/MissCherry/blog/8836 xo :slightly_smiling_face: