Verliefd op men buurjongen <3

hey allemaal, kheb een klein probleempje kben verliefd op men buurjongen maar wij zien elkaar bijna nooit en kwil ook wel is iets interessanter zeggen dan hey elke keer :stuck_out_tongue: kheb hem al opgezocht op msn en netlog maar kvindt hem nergens, nu dacht ik er aan om zon klein briefke in zen postbus te steken voor te vragen naar zen ? msn,netlog of gsm ? wa denken jullie dak moet doen weet het eigenlijk ni zo goe meer *zucht* :frowning_face:
kusje X

Iemand?? :frowning_face:

schrijf een briefje dat je hem leuk vind douw het door de BB en wacht… zet er wel op dat het voor de sex buurman is

wa heeft da der mee te make :s

sorry ik verdat de Y voor de sexy buurman:P maar ik denk dat je hem niet snapt

oke nu even serieus :stuck_out_tongue: Ik zou geen briefje schrijven dat komt een beetje raar over denk ik. Als je hem ziet kan je toch zn msn vragen enzo? Probeer een gesprek aan te knopen. En na een paar keer kan je vragen of je iets samen kunt doen. Zo zou ik het doen. Succes :stuck_out_tongue:

maar da is nu het probleem als k hem zie ist meestal smorgens en dan hebben wij geen tijd om te prate

heeft hij ook geen hyves dan? :open_mouth:
anders kon je hem een krabbel sturen ofzo.
& kom je hem ook niet tegen op school ofzo?
xxx

is er niet binnenkort iets van een buurtfeest ofzo? ik weet niet of ze daar bij jullie aan doen… en of dat jullie ouders wel eens koffie bij elkaar gaan drinken of iets? mijn moeder is dan wel zo dat ze allemaal tegen zijn moeder zou zeggen van hee zijn hun niet iets voor elkaar ;p maar ik weet niet hoe jouw moeder is.
en uhh met nieuwjaar? ik weet niet of dat hij dan thuis blijft maar als dat zo is kan je 'm misschien gelukkig nieuwjaar wensen en dan gelijk een gesprekje beginnen ofzo…

Slim :wink: had er ni eens aangedacht maar ons buurtfeest is al een paar maande gelede :woman_facepalming:
onze ouders volge wel samen piano les… Ik ben echt wel een kieke dak daar pas op kom ^^ Xxs

haha, kom je uit België? kieke, zen, briefke haha, woorden die ik ook gebruik :’)
Schrijf in ieder geval geen brief, dat is zo eng, en die post van schrijf erbij dat het voor je sexy buurman is, ze bedoelt volgens mij dat als je een briefje schrijft, dat zijn vader, moeder ofzo het ook kan/zal lezen enz :expressionless:
Praat er gewoon vaker mee en zeg ipv gewoon heeey misschien; heey, heb je msn? kunnen we bijkletsen en dan zo’n vriendelijke glimlach :’)