Verliefd op me ex.

Ik ben een meisje van 14 jaar, hopelijk willen jullie me helpen en of tips geven!
Ik had een jaar geleden ongeveer met een hele knappe jongen, en dat is niet alleen mijn mening, ik weet zeker dat veel meisjes van mijn leeftijd hem knap vinden om jullie even een idee te geven hoe hij is van buiten en van binnen is ie super lief en grappig.
In de tijd dat wij hadden was het nog niet echt zo normaal als nu om elke keer te zoenen, dus dat hebben we nog nooit gedaan.
We hebben 3 maanden gehad, en ik dacht dat ik niet meer op hem was dus ik maakte het uit.
Maar nu ben ik een jaar verder, en ik ken hem inmiddels al 2 of 3 jaar, en ik ben al die tijd nog steeds smoor verliefd op hem.
Nu is hij best wel erg veranderd, zo drinkt hij jillz maar ik vind hem gewoon nog steeds ondanks dat zoo lief en leukk.
Dat drinken hoort nou eenmaal bij zijn leeftijd denk ik, en het stoer doen met z’n vrienden natuurlijk.
Nou hebben we alletwee na onze verkering al andere verkeringen gehad, maar ik heb niet echt het idee dat die zo echt als die van ons waren.
Ik ben dus nu smoor verliefd op hem, maar ik weet niet of hij ook nog steeds wat in mij ziet.
Ik weet niet hoe dat bij jongens werkt, vinden ze dat raar om met een ex te nemen?
Het enige wat ik nu wel eng vind is dat, het op onze leeftiijd inmiddels heel normaal is te zoenen en misschien nog wel verder?:face_with_raised_eyebrow:
Het is nu vakantie, dus wil ik hiervan gebruik maken en met hem afspreken met meerdere jongens waar wij alletwee ‘bevriend’ mee zijn.
Hebben jullie tips, of willen jullie anders jullie meningen achter laten?
Bijvoorbeeld hoe ik moet flirten, en hoe ik zowiezo eerst in de flow of flirt met hem moet komen, want dat is de eerste stap op mijn leeftijd om een verkering te krijgen.
Alvast Thankyouu!

Ik zou gewoon met hem afspreken of met hem en wat meer mensen afspreken en dan leuke dingen gaan doen. Ga zwemmen, de stad in, bioscoop, strand etc. Ga gewoon veel samen doen, dan merk je vanzelf of het wederzijds is.

Verder vind ik het moeilijk om je serieuze raad te geven omdat je echt nog wel heel jong bent en ik zo mijn vragen heb bij jongens die op hun 14e jillz drinken en meisjes van 14 die praten over ‘relaties’, hehe. Succes!

bedenk je dat je pas 14 bent, je praat erg serieus over relaties enzo…
ik snap dat je verliefd bent, dus wat je het beste kunt doen is gewoon met een groep (waar hij ook bij zit) wat afspreken en leuke dingen doen. zo merk je vanzelf of hij jou ook leuk vind.

op je 14e jillz drinken mag helemaal niet, daar moet je 16 voor zijn en bovendien is het een vrouwendrankje (maar da’s mijn mening :wink:)

eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat je bedoelt met in de flow of flirt komen, dus daar kan ik niks over zeggen.

succes in ieder geval.

Ik dacht dat het een boerengedachte van mij was. Jongens drinken bier, meisjes jillz of wijn oid.

Je kan gewoon afspreken met een vriendengroep, kijk maar wat er gebeurd. Je bent nog jong, genoeg leuke jongens.

Ik vind; als je het uit maakt, is het uit.

^Nooit begrepen waarom mensen dat zeggen, eigenlijk.

Ga meedoen met de X-Effect op MTV :grinning_face_with_smiling_eyes: .

Nee uhmm…

Ik vind het onzin om te zeggen, ex is exit
Aangezien het best nog wat kan worden, als beide partijen dat willen. In mijn geval is het zo, dat ik GEEN van mijn exen terug wil, het zijn gewoon domme ezels.

Dus ga ervoor :slightly_smiling_face: alleen als je het zeker weet hoor. Flirt desnoods met hem, praat of weet ik veel wat.

Bedankt voor de tips!
En sorry voor de te ‘wijze woorden’ dan…;$
Kheb sommige woorden even aangepast…

Ik snap niet waarom mensen vinden dat je op je veertiende te jong bent om over ‘relaties’ te praten.
Toen ik veertien was kreeg ik met mijn vriend waar ik tot mijn 18e mee samen ben geweest (het is nu bijna een jaar uit). Dit was wel echt een relatie, en ja, ook al toen ik veertien was.
Hoe jong je ook bent, als je verliefd bent ben je verliefd. En als de jongen en het meisje allebei serieus tegenover hun ‘verkering’ staan, vind ik dat je dat best een relatie kan noemen.
Zo ‘onnozel’ is lang niet iedereen meer als je veertien jaar bent.
En ja, er zijn genoeg veertien jarige die wel nog heel kinderachtig en onnozel zijn, maar ook genoeg die dat niet zijn.

Maar goed, even weer ontopic:
Ik zou inderdaad zoals de rest al zei is een keer wat met hem afspreken of als je dat niet durft, met meer mensen erbij.
Succes meid!

sorry dubbelpost.

Heel erg bedankt!