verliefd op leraar

Hey,

Ik ben bijna 18 en ga nog nr het vmbo. Mijn leraar is 26 en is super knap en heel erg aardig. Nu ben ik bang dat ik verliefd op hem ben.

Ik val op oudere jongens en heb al meerdere keren een relatie met iemand gehad die 5/6/7 jaar ouder als mij was.

Het gevoel bij hem probeer ik te negeren. Kijk nog naar andere jongens en ik dacht twee drie week terug erover heen te Zijn.

Alleen sinds toen kwam die leraar met me praten over school. En stelde voor me te helpen met Engels wat ik heel moeilijk vind. Hij ging ook allemaal dingen vragen over me privé leven. En hij vertelde ook heel veel van toen hij zo oud als mij was. We konden erg met elkaar lachen en het was erg gezellig. Dus nu zijn mijn gevoelens weer helemaal terug.

Ik probeer het te vergeten maar hij zoekt steeds weer contact met me op.

Wat kan ik doen om hem te vergeten?

Goed dat je hem probeert te vergeten, hij mag geen relatie met je aangaan en zal dit ook niet doen.

Probeer hem echt als docent te zien, want dat is hij namelijk. Zie hem niet als random jongen van een paar jaar ouder, maar als iemand van een generatie ouder, namelijk iemand die al werkt.

Dankje wel. Ik ga dat zeker proberen. Maar wat zal er gebeuren als ik straks na het mbo ga? Ik heb bijna me examens. Zal ik nog door gaan met zijn bijlessen? Dat doen we een uurtje per week en het helpt echt.

Nee. doe maar gewoon niet

Als het jouw helpt zou ik er wel mee door gaan of vragen wat hij denkt dat het beste is en mischien Wilt hij wel meer want eerdaags is hij je leraar niet meer

Klopt. Alleen is hij nog wel de leraar van mijn zusje. En misschien moet ik het gewoon zeggen wat ik voel en wat ik van de signalen vind die hij afgeeft.

En wat betreft de bijlessen ik denk dat ik daar gewoon mee door ga. Het is een uurtje per week. En het is nog maar een paar keer. En ik kan heel goed zakelijk blijven.

Nee, zeg hem alsjeblieft niet wat je voelt. Dat maakt voor hem het doen van zijn werk alleen maar moeilijker. Hij geeft misschien in jouw ogen signalen af, maar ga er niet vanuit dat ze wat betekenen, waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij signalen afgeeft.

Als je de bijles nodig hebt zou ik die wel gewoon houden.

Leraren vs leerlingen zijn sowieso verboden. Probeer hem inderdaad echt als een docent te gaan zien en probeer hem uit je gedachten te krijgen. Vertel hem sowieso niet je gevoelens.

Ik moest stiekem een beetje gniffelen om het leraren vs leerlingen.
In mijn hoofd werd het leraren en leerlingen die elkaar met zwaarden te lijf gingen.

Voor TS. Probeer hem inderdaad echt als docent te zien. Als je straks niet zo veel meer met hem in contact komt zal het gevoel vast ook wel verminderen.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij oprecht signalen afgeeft. Misschien dat je dit gewoon zo interperteert omdat jij hem wel leuk vindt.

Jupp. Maar moet hij niet weten dat hij die afgeeft?

Misschien is het voor hem wel moeilijk.maar voor mij is dat ook zo omdat hij telkens signalen afgeeft.

Ik wil nog wel door met de bijles want die heb ik echt nodig. En hij helpt veel beter als de vakdocent. Dat ene uurtje in de week 1 op 1 werkt beter als in een klas met 28 anderen voor mij.

Ik vind het trouwens wel vreemd dat hij contact met me opzoekt. Hij geeft sowieso geen Engels. En op dit moment geeft hij mij ook geen les meer.

Als je hem nog steeds leuk vind als je naar mbo gaat, zal ik het misschien proberen als ik jou was. Maar voor nu, vergeet hem, blijf zakelijk en zeg vooral niet wat je voor hem voelt.

Ik blijf gwn zakelijk tegen hem doen. Die aandacht blijft hij wel geven. Me beste vriendin valt het ook al op.

Of ik een relatie met hem wil weet ik niet. Lijkt me ook niet slim aangezien hij dan nog op de zelfde school werkt als mijn zusje zit. Ik weet waar hij altijd uitgaat. Dus misschien kan ik hem als hij geen leraar meer van me is daar ook uitgaan. En dan kijken hoe hij reageert. Maar ik denk dat ik maar op andere jongens moet gaan letten. En op een net zo knappe jongen verliefd worden. Is het alle makkelijkst.

Bedankt voor jullie reacties trouwens.

Je kan het je misschien niet voorstellen, maar het gaat echt weg als je eenmaal op het mbo zit en hem dan voor een lange tijd niet meer ziet

Nou het lijkt mij dat je nu in je laatste jaar zit? Dan is het nog een paar maanden en je bent weg.

Denk ook wel dat het minder gaat worden als ik over een paar maand van school af ben.

Nu bijna een week later. Ik ga nog steeds door met de bijlessen. De signalen die hij afgeeft worden ook steeds erger. Ookal probeer ik er niet meer op te letten en het te negeren. Van de week vroeg hij of hij mijn nummer mocht. Ik heb hem verteld dat dat me niet gepast leek en dat hij hem zou krijgen als ik van school af zou gaan. Toen kreeg hij een rood hoofd en ging verder.

Zou ik een relatie proberen met hem als ik van school af ben? En kan dat ook omdat hij de leraar van mijn zusje is?

oh my god. Hij heeft je nummer gevraagd! :open_mouth:
Okee, dat is best wel apart. Ik zou het voor nu afkappen en zeggen: Nee dit kan niet, niet zolang ik hier nog op school zit.’
En daar moet hij dan begrip voor hebben, en als je dan weg bent en naar MBO gaat zou het wel kunnen. Maar ik zou sowieso niet met iemand gaan die bijna 10 jaar ouder is.
Kusjes

niks doen met je leraar, voor hem is het wettelijk strafbaar en voor jou is het ook niet zo handig. Kill them butterfliesss

26 en 18 jaar moet net kunnen toch…ligt er wel een beetje aan of hij heel volwassen is of niet

Dit heeft iedereen wel eens meegemaakt toch? Of niet