verliefd op leraar

Hoi uk ben een meisje van zeventien en ik zit momenteel in de 4e (ik ben blijven zitten in de 2e). Ik heb dit account aangrmakat omdat mijn probleem te beschamend is om op mijn reguliere account een topic over te maken.

Sinds vorig jaar heb ik een leraar voor biologie en hij is zo knap, slim en grappig. Alleen het probleem is dat hij 13 jaar ouder is dan dat ik ben en hij een leraar is. Je zou denken dat dit gewoon een simpele crush is maar het is veel meer dan dat want ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten en ik fantaseer ook over hoe het zou zijn om een relatie met hem te hebben en misschien ook wel meerdere dingen dan alleen dat.

Volgens mijn vriendinnen, die overigens niet weten dat ik verliefd ben op mijn leraar, doet hij rondom mij ook heel anders in tegenstelling tot bij andere meiden.

Ik weet dat dit strafbaar is en dat het het beste is om hem ut mijn hoofd te zetten maar het lukt me niet. Ik weet niet wat ik moet doen.

Graag alleen serieuze reacties.

xxx. :sob::muscle:

Ten eerste is het niet raar. Veel meiden vallen op oudere mannen, of leraren. Ik heb het ook gehad op de middelbare school. Ten tweede zou ik goed onderzoeken waar je gevoel vandaan komt. Bij mij kwam het namelijk doordat ik een afwezige vader heb, dus zocht ik eigenlijk een vader-figuur, maar ik koppelde het aan een relatie omdat ik er niet mee om kon gaan.
Ik zou dus onderzoeken of het puur om de bevestiging van een oudere man gaat, of dat je gewoon verliefd bent op hem. Dan is het best normaal, maar moet je wel echt verstandige keuzes maken omdat het idd niet kan op school helaas. Je kan eventueel wachten, wanneer het wederzijds is.

het kan ook misschien zijn dat je anders doet, en hij het merkt. maar dat het niet bepaald een indicator dat ie een relatie met je zal aangaan ofz.

als je iemand leuk vind, zal die ene het wel wat merken (je fleurt op bij hun, onbewuste signalen die jij geeft,…)

mensen houden graag van aandacht,

Dit heb ik dus ook meegemaakt… (was zelfs mn mentor) hij gaf mij bijnamen en dee heel gezellig
tot op een dag ik een liefdesbrief in zn tas had gedaan en veel trameland mee kreeg
Dus NIKS doen je krijgt er alleen heel erg gezeur mee
vergeet hem denk aan andere dingen
En als je wel door zet en je doet iets raars bellen ze altijd je ouders op
dus echt niks doen

Niks doen! Ik weet dat het lijkt alsof jullie een uitzondering zijn, dat jullie het dan wel samen uitvogelen als het zover is. Maar het is strafbaar en hij verliest geheid zijn baan als - nee, wanneer ze erachter komen. Niet aan beginnen.

Niks mee doen.

oh god, als ik een lijstje zou moeten maken van alle oude mannen (inc. leraren) die ik wel leuk vond… gewoon niks mee doen, het gaat vanzelf over, echt. zijn gewoon hormonen :slightly_smiling_face:

Fantaseren en denken etc. kan natuurlijk geen kwaad, maar blijf wel realistisch en onderneem niks want hij is je leraar en dat is strafbaar.

Je kunt best over je leraar fantaseren, en het is totaal niet raar om verliefd te zijn op je leraar. Oke dit is heel onwaarschijnlijk, maar stel je voor dat hij jou ook wel leuk vind? als iemand er ooit achter zou komen zou zijn leven verpest zijn.
en zeg nou zelf, hij is 13 jaar ouder, dus al rond de 30, wil je dat nou echt?