Verliefd op leraar

Hoi,

Ik ben 14 jaar en van de zomer gingen we op kamp en bij de begeleiding zat een leuke leraar ik vond hem al meteen leuk hij geeft ons geen les als ik hem zie op school kijk ik naar hem en op kamp had ik ook met hem gepraat in de bus maar ik had gister ak van een docent en hij kwam ineens binnenlopen ik keek gelijk naar hem en ik heb gister de hele nacht over hem gedroom nu heb ik morgen een andere docent voor engels en ik hoop zo dat hij het is. Ik denk de hele dag aan die knappe leraar

Dit is zo niet handig. Die man is waarschijnlijk veel ouder, het is illegaal etc. etc.
Misschien je gedachten maar ergens anders op focussen?

En wat is precies je vraag?

je weet dat er een punt op je toetsenbord zit?

Goed, je bent dus verliefd? En ik neem aan dat je advies wilt ofzo?
je mag geen relatie met je leraar, dus probeer je erover heen te zetten en ga verder met je leven. Als je er iets mee doet zet je misschien jezelf voor schut of breng je hem in problemen. roddels gaan snel hea

dus zoek gewoon iemand van je eigen leeftijd

Je kan hem het beste proberen te vergeten, want het is illegaal, hij is stukken ouder dan jij en ziet je waarschijnlijk ook helemaal niet op die manier.

Probeer dus om je aandacht toch maar op jongens van je eigen leeftijd te richten!

:bowing_man: :bowing_man: :bowing_man: :bowing_man: :bowing_man: :bowing_man: :bowing_man:

En deze komt in de meest hilarische citaten.

Nou ja, ze kan lekker verliefd blijven zijn op haar leraar. Lijkt mij geen probleem.
Alleen wel realistisch blijven en er niks mee doen…

^ wat heb je er dan aan?word je alleen maar treurig van om verliefd t blijven lijkt mij…

Ja, maar kan me ook voorstellen dat het niet in één keer over gaat, zeg maar…
Ik bedoelde meer: het is niet illegaal om verliefd te zijn.

want je hebt een aan/uitknop daarvoor? gaat niet altijd zo simpel

nee inderdaad, was er maar een uitknop
maar ik bedoel dat ze zich er het beste meteen overheen moet zetten, voordat het misschien nog erger wordt.

TS heeft niet eens een vraag gesteld en er wordt nu al gediscussieerd? :’’)

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vraag aan je leraar om bijles Nederlands en dan kun je 'm tijdens intieme bijlessen over leestekens in zijn oor fluisteren over punten en komma’s.

HAHAHAH YOU MADE MY DAY :,’,’,’,’,’,’)

HAaHAHAHA ahaha

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hij is in de 20