verliefd op leerkracht

wel, ik (16,5j) ben dus sinds x-mos (2maand geleden ofzo) soort van verliefd op mijn leerkracht natuurwetenschappen. ( =getrouwd en heeft kinderen, geen idee hoe oud hij is) In het begin viel het wel mee en dacht ik gewoon veel aan 'm. Maar na een paar lessen werd het erger, ik was blij als ik zijn vak had (wat voorheen helemaal niet het geval was), zocht in de gangen naar hem, … Toen kreeg ik te horen dat we nog maar een paar lessen met hem hadden omdat hij op verlof ging. Dat kwam best hard aan, maar als ik les van hem had kon ik niets anders dan blij zijn. Toen kreeg ik ook nog kriebels in m’n buik als ik 'm zag. De laatste les met 'm zei ik dat we (de klas) hem zouden missen, omdat ik dat echt kwijt moest, maar niet durfde de zeggen dat IK hem zou missen. Ik denk niet dat hij iets door had en ben ook zo goed als zeker dat het niet wederzijds is (al gaf hij me de laatste lessen wel xtra aandacht en keek me diep in de ogen enz)
Ik heb nu al een maand een vervanger, maar mis de orginele heel hard… Ik durf bij niemand m’n hard te luchten of advies te vragen dus dan doe ik het zo maar. Ik heb al veel over het onderwerp ‘verliefd op leraar’ opgezocht, boeken gehuurd uit bib, maar dat heeft niet veel geholpen ): Ik tel nu de dagen tot het 1 september is en ik hem terug zal zien. Help me ajb.

Als je met leestekens en alinea’s typt wil ik je verhaal wel lezen, nu niet eerlijk gezegd.

Maar door je titel al kan ik maar 1 ding zeggen; LEERKRACHT = AFBLIJVEN.

Je zegt het zelf: ‘getrouwd en heeft kinderen’ nou dat betekend dus afblijven voor jou.

Je moet hem echt vergeten, en dat kan je juist proberen nu hij met verlof is.

Looooool, hij is getrouwd en heeft kinderen, en dat wil jij verpesten?

Grote kans dat hij je niet eens ziet staan. Just get over yourself x]

Je moet hem echt vergeten. Het is juist goed dat hij nu met verlof is, want dan zie je hem niet. Ondertussen kun jij proberen om afleiding te zoeken. Leuke dingen doen met vrienden of vriendinnen oid. Zo kun je hem vergeten.

Jij wil serieus zijn huwelijk en het geluk van zijn kinderen verpestten met je domme hoofd?
Dafuq… .__.

Weet je he? Dat als jij iets met hem begint dat hij zijn baan kan kwijtraken.

vergeten die handel. Zoek wat afleiding, kijk naar jongens van jouw leeftijd …
verliefd op leerkracht = niet goed

Tja, je hebt niet veel keus, probeer er niet aan te denken. Vroeg of laat zul je er wel weer overheen komen.

ik snap je wel, echt geloof me, maar wat help is als je je aandacht aan iemand anders geeft. ook al is het nep.
verder vaak denken dat hij een vrouw heeft en kinderen heft, dat help dan laat je hem makkelijker los. sterkte I know what you feel:P

Ik denk dat die man niet echt geïnteresseerd zal zijn in een meisje van 16. Hij heeft een vrouw en kinderen, dat gaat nooit iets worden. Accept it ook al is het moeilijk!

Doe normaal? Zij kan niet bepalen op wie ze verliefd wordt of wel dan?

Waar lezen jullie trouwens dat ze zijn huwelijk kapot wil maken?
Ik zie nergens iets staan in de trant van “Hoe zorg ik ervoor dat hij ook verliefd op mij word?” Volgens mij wil ze alleen weten hoe ze van die verliefdheid af kan komen.

Zoals iedereen zegt, probeer van die verliefdheid af te komen. Aangezien je hem nu niet om je heen hebt door de vervanger, heb je nu rustig de tijd om erover heen te komen. Eigenlijk heb ik niet het beste advies voor je omdat ik zelf nooit in deze situatie heb gezeten. Ik wens je wel succes er mee want ik snap dat dit vervelend is. Misschien moet je gewoon goeie afleiding zoeken. Zodat, als je aan hem denkt dat je op dat moment je bezig kan houden met de afleiding.
Heel veel succes!

is moeilijk heb het ook met mijn leerkracht, mijn vader ken ik niet dus ik denk gewoon dat ik me zo hecht omda’t ik een soort van vader in hem zien hij heeft me met veel geholpen nu hebben we ruzie al maand of 3 omdat hij met men probleem naar schoolhoofd is geweest het beste is hem vergeten niet makkelijk maar toch ;c

Dàt. Zij kan haar gevoelens ook niet uitkiezen, niemand van ons kan dat geloof ik.

Tijd vrees ik. Heel veel tijd. En er niet te veel mee praten mee omgaan (believe me, dat helpt).
Probeer anders om jongensjacht te gaan :’) Gewoon veel andere dingen doen, alle negatieve kanten op papier zetten.
Niet opzoeken, niet te veel mee omgaan of iets in die richting. Gewoon les in, lessen, direct les weer uit.
En tijd once again, dat is de enige remedie.

Haha, ik wist gewoon dat je ging reageren! ik voelde het gewoon aan.

en verder, ontwijken, ontwijken, ontwijken. Dus dat ie weg is is goed. Hoe minder je hem ziet, hoe minder je aan hem zult denken, geloof me.