Verliefd op leerkracht ?!

Hallo iedereen, ik heb een vraag je… Ik woon dicht bij een zwembad met een grasplein. Op dat grasplein ga ik elke dag wandelen met mijn hond. Maar op een dag was er een super knappe jongen aan zijn fiets bezig. Ik dacht in men eigen amai knapperd dat dat is! Ik kon hem niet vergeten, nog geen week later zag ik hem op school… Ik dacht nee dat meen je niet een leerkracht ? Pff hem kan ik wel vergeten; 1 hij is leerkracht en 2 hij heeft zowizo een vriendin! Nu ga ik nog altijd met mijn hond wandelen langs zijn huis…omdat anders niet thuis graak…maar gisteren was hij ook buiten en ja het gebeurde; mijn hond liep los zo als altijd en ze liep naar hem…ik zo van op een afstand "Kroket hier ! " ze luisterde en hij lachte is schattig naar mij… vandaag zag ik hem naar een klas stappen en hij keek mijn richting uit maar zowizo niet naar mij ! Maar ik denk dat ik verliefd op hem ben ! Ik kan hem maar niet vergeten ! Kan dit ?

Nou hij heeft een vriendin, dus je kan niks. Dus misschien een ander rondje met je hond gaan lopen

Tja je kan niks dan er niks mee doen. Sla niet teveel door in je ‘verliefdheid,’ daar kwel je jezelf alleen maar mee

Heet je hond Kroket? :bowing_man:
Hahahaha, geniaal.

Anyway, vergeet hem.

Ah meid, wel rot dat je nou nét op hem verliefd worden moest, en dan niet eens slechts omdat hij een leerkracht is. Vriendin = afblijven. Vergeet en vermijd hem, hoe moeilijk het ook is.

Precies dat lijkt mij ook het beste !

Haha idee van de mama eh :slightly_smiling_face:

Nee hij heeft geen vriendin, ik dacht dat maar het is niet…