Hee allemaal, ten eerste: ik ben geen troll of nieuw, ik heb even een nieuw account gemaakt omdat ik weet dat mensen mij hier kennen en ik wil dit graag anoniem wil vertellen…
Ik zat dus op een saaie zaterdagavond op die chatsite Omegle, hier had ik een heel leuk gesprek met een jongen, we hadden serieus alles gemeen en toen ik 's avonds wou gaan slapen vroeg hij mijn nummer.
Ik twijfelde eerst een beetje want ja, die gekke site, je weet het nooit enzo. Maar ik heb toch mijn nummer gegeven en sindsdien zijn we eigenlijk niet meer gestopt met appen. Het lijkt wel alsof hij alles begrijpt, we hebben zoveel gemeen en denken over zo’n beetje alles hetzelfde. Hij is de eerste aan wie ik denk als ik wakker wordt, ook de laatste als ik ga slapen. We appen nu al 2 maanden, en ik heb echt het gevoel dat ik verliefd op hem ben, ondanks dat ik hem nog nooit gezien heb…
Nu is het probleem: ik vind mezelf niet bepaald knap, dat weet hij ook. Ook niet bepaald dun (maar hier werk ik aan, ik zit al op -23 kilo ). Ik vind het dus gewoon heel eng om af te spreken, omdat ik zo bang ben dat hij afknapt op mijn uiterlijk… of dat het in het echt heel anders zou zijn. Misschien dat we allebei hoge verwachtingen hebben en dat het dan tegenvalt. Hij zegt altijd dat hij me mooi vindt e.d., maar juist dit maakt mijn onzekerheid nog erger omdat het dan voor hem wel helemaal zal tegenvallen als hij me ziet in het echt.
Ik hoop dat er meisjes zijn die dit herkennen… Ik weet echt niet wat ik er mee moet, ik heb serieus nog nooit zo’n leuke jongen ontmoet en ik wil dit niet laten schieten… maar afspreken maakt me zo bang. Sorry voor mijn lange verhaal maar ik durf er niet met vriendinnen over te praten dus ik hoop dat iemand advies heeft!