Verliefd op jongen van internet

Hee allemaal, ten eerste: ik ben geen troll of nieuw, ik heb even een nieuw account gemaakt omdat ik weet dat mensen mij hier kennen en ik wil dit graag anoniem wil vertellen…

Ik zat dus op een saaie zaterdagavond op die chatsite Omegle, hier had ik een heel leuk gesprek met een jongen, we hadden serieus alles gemeen en toen ik 's avonds wou gaan slapen vroeg hij mijn nummer.
Ik twijfelde eerst een beetje want ja, die gekke site, je weet het nooit enzo. Maar ik heb toch mijn nummer gegeven en sindsdien zijn we eigenlijk niet meer gestopt met appen. Het lijkt wel alsof hij alles begrijpt, we hebben zoveel gemeen en denken over zo’n beetje alles hetzelfde. Hij is de eerste aan wie ik denk als ik wakker wordt, ook de laatste als ik ga slapen. We appen nu al 2 maanden, en ik heb echt het gevoel dat ik verliefd op hem ben, ondanks dat ik hem nog nooit gezien heb…

Nu is het probleem: ik vind mezelf niet bepaald knap, dat weet hij ook. Ook niet bepaald dun (maar hier werk ik aan, ik zit al op -23 kilo :grinning:). Ik vind het dus gewoon heel eng om af te spreken, omdat ik zo bang ben dat hij afknapt op mijn uiterlijk… of dat het in het echt heel anders zou zijn. Misschien dat we allebei hoge verwachtingen hebben en dat het dan tegenvalt. Hij zegt altijd dat hij me mooi vindt e.d., maar juist dit maakt mijn onzekerheid nog erger omdat het dan voor hem wel helemaal zal tegenvallen als hij me ziet in het echt.

Ik hoop dat er meisjes zijn die dit herkennen… Ik weet echt niet wat ik er mee moet, ik heb serieus nog nooit zo’n leuke jongen ontmoet en ik wil dit niet laten schieten… maar afspreken maakt me zo bang. Sorry voor mijn lange verhaal maar ik durf er niet met vriendinnen over te praten dus ik hoop dat iemand advies heeft!

Heb ik ook gehad, en de ene keer liep het wel goed af en de andere keer viel het toch zwaar tegen… Je zult het nooit weten als je niet afspreekt, maar misschien kan je beter eerst een keer skypen x

Viel het dan voor jou, voor hem of voor jullie allebei tegen?
En dankje skypen is wel een goeie ^^

bekijk het van de positieve kant. Het kan ook goed uitpakken en jullie krijgen een relatie? Of worden hele goede vrienden?
Ik ken mijn vriend via het internet. Beiden waren we in het begin wat onzeker en ik vooral. Ben ook wat flinker en niet de knapste. Maar na meer dan een jaar appen en msnen hebben we eind augustus vorig jaar afgesproken.
Dat was de beste keuze die ik ooit heb kunnen maken. Ik heb nu een schat van een vriend, ene die je bijna niet meer vind. Zijn karakter is geweldig, hij is zo lief, meelevend, niet in woorden te omschrijven. We zijn nu bijna een jaar samen en ik kan me geen leven meer voor stellen zonder hem.
Grijp die kans, het kan alleen maar beter worden :slightly_smiling_face: en als je echt nog onzeker bent, skype dan een paar keer. Bel met elkaar.

Hmm… Herkenbaar via een andere site! Ik zou sowieso (weet niet precies wat Omegle inhoud) eerst met het Skypen, en dan ook dat je tegen elkaar praat… Dit heb ik ook gedaan met een jongen… En na loop van tijd met hem afspreken, jij moet jezelf daar ook goed bij voelen. Maar je moet het ook van zijn kant bekijken als hij het graag wilt, dat je ook echt moet gaan en misschien grenzen moet verleggen om toch te gaan want misschien is het wel heel leuk!

Jongens (en meisjes) zijn heel anders in real life, dit heb ik ook gemerkt. Wil niet zeggen dat hij dat ook is, maar ik zeg het maar… Je moet gewoon alles rustig aan doen, en vooral niet overhaast doen!

Succes!

Skypen is idd een heel goed begin, Zo kan je elkaar beter leren kennen en weetje meteen over ook een klik is als je elkaar ziet.
Als hij dan nog steeds zegt dat je mooi bent kan je bijna niet tegen vallen ! Maar het lijkt me sowieso niet dat hij op je uiterlijk afknapt als je zulke leuke gesprekken met elkaar heb !!
Als het over een tijdje goed voelt kan je idd altijd afspreken ! Doe rustig aan en op jou tempo. Niets moet maar alles kan !

Heel veel succes en misschien in de toekomst heel veel plezier bij je date :wink:

Is Omegle niet al met cam of heb ik nu een hele andere site voor me?

Omegle is met en zonder cam. Chatroulette is met.
Ik haalde ze ook door elkaar :’) als je hem dus nog niet gezien hebt zeker eerst met hem skypen! Just to be sure. Als hij het juiste met je voor heeft zal hij het heus wel begrijpen als je zeker van je zaak wilt zijn.

Oh oke, dan heb je inderdaad gelijk, stel je voor dat er een oude man achter zit…

Haha ik dacht eigenlijk dat het precies hetzelfde was als chatroulette :’)

Aah dankjewel voor jullie goeie zorgen maar ik heb hem ook op Facebook en Snapchat enzo, weet dus wel zeker dat hij is wie hij zegt dat ie is. Maar inderdaad is de kans dat je op Omegle met een ouwe vent praat wel groot, dat is ook wel het eerste wat ik wou uitsluiten toen ik met hem begon te appen haha.

Het klinkt ook allemaal veel te mooi om waar te zijn… daarom vind ik afspreken zo eng, omdat ik bang ben dat die ‘band’ die ik nu met hem heb opgebouwd dan zomaar weg kan zijn, juist omdat het nu zo mooi lijkt :’)

Nou, heeft hij geen foto van je gezien? of bewerk jij die ook heel erg? (wow dat bedoelde ik niet gemeen ben serieus)

Ik zou eerst met gewoon foto’s beginnen te sturen zeg maar, of ze op social media zetten en hem daar dan toevoegen…
het is echt zonde om alles ‘kapot’ te gooien omdat je DENKT dat het niet goed zal verlopen.

Btw goed van je dat je al zoveel kilo’s bent verloren

Haha jawel hij hij heeft echt al mega veel foto’s gezien, sowieso alles wat op mijn Facebook enzo staat en we sturen ook bijna iedere dag foto’s. Maar zoiets is in het echt toch anders, ik bewerk mn foto’s niet maar zorg wel dat ik ze van de goeie kant maak haha :flushed:

Ik snap je wel met die band. Maar je kan hem gaan ontmoeten, en die band word nog sterker en veel “echter” omdat je hem ontmoet hebt. Of je blijft gewoon appen, snappen en ik weet niet wat en doet er verder niks mee.
Alhoewel, ik heb ook best lang gewacht dus ik begrijp je wel, ik was ook bang dat ik die band met hem zou verliezen.

Euhm, ik heb maar 1 ding te zeggen tegen je, TS. ALS je met hem gaat afspreken: zorg dat je ouders weten met wie je chat + laat ze weten dat je met hém gaat afspreken+ doe het ergens openbaar+ misschien kan iemand je afzetten en ophalen.

Oké meer dan 1 ding :’) maar ik ken iemand waarbij zo’n situatie ontzettend hard is misgegaan, dus wees voorzichtig.

Maar bij jou liep het dus wel goed af? Hoelang hadden jullie van te voren geappt dan?
We appen nu al 2 maanden en zou het van hem wel heel goed begrijpen als hij er onderhand klaar mee is dat ik nog niet durf af te spreken :’)

Jaa zoals ik al zei, ik weet hoe zulke dingen kunnen gaan dus bedankt voor die tips maar ik maak me in ieder geval echt geen zorgen over zijn ‘identiteit’ want zijn moeder en zussen enzo posten ook regelmatig op zijn Facebook, hij wordt getagd in foto’s van vrienden enz. We sturen ook iedere dag snaps en foto’s en dingen haha. Maar afspreken op een openbare plek kan natuurlijk nooit kwaad!

Nouja goed, al bijna een jaar samen :stuck_out_tongue:
We appten meer dan een jaar. Twee keer een periode gehad waarin we elkaar niet spraken. Ik zet liever niet het verhaal erachter hier neer. Zijn ook wat dingen geweest die ons tegen hielden om af te spreken. En zelfs toen ik het besloot, heb ik hem laten wachten omdat ik opeens echt niet meer durfde. Heb toen mijn buurmeisje van 7 opgepikt en mee naar de speeltuin genomen zodat ik afleiding had, en een uur nadat we thuis waren stond hij dan eindelijk voor de deur.

Het is echt HEEEEEL spannend even voordat het gaat gebeuren. Ik was ook echt bang dat ik zou tegen vallen zeg maar. Maar zoals ik al eerder zei, het is de beste keuze die ik heb kunnen maken.

Haha ok! Maar wees toch op je hoeden haha nu klink ik als een overbezorgde moeder
Alleszins nog succes!