verliefd op jongen uit 3e die mij niet kent..

hee,
ik vind dus een jongen uit de 2e leuk maar ik zit zelf in de 1e.
wij hebben een heel grote school met iets van 15oo leerlingen ofzo dus dan val je ook niet echt op.
ik heb hem laats toegevoegd op hyves, maar wat kan ik nog meer doen?
hoop dat jullie me kunnen helpen.
xx

P.S. ik wil geen reacties van kun je verliefd zijn op iemand die je niet kent, kun je verliefd zijn als je zo jong bent? ja dat kan

Haha dat had ik zelf ook in de eerste, mijn vriendin had toen ineens tegen zijn mentor gezegt dat ik hem leuk vond, en die zei ‘‘ik zal het hem zeggen’’, haha en had hem ook op msn toegevoegd maar is later toch niks geworden.

Misschien kun je ook proberen hem op msn toe te voegen? En gewoon een gesprekje aan gaan

doe een reactie of respect bij zijn hyves foto, of krabbelt hem bijvoorbeeld met hee ben jij de broer van … en dan verzin je wat want het is dan niet waar ofzo:P en dan krabbelen jullie steeds, en misschien durf je dan uiteindelijk zijn msn te vragen?

succes!

Ja idd, dan krabbelt hij waarschijnlijk; bedankt voor je reactie/respect. En dan kan jij zeggen; graag gedaan en dan iets van alles goed ofzo?
Zodat je toch wat contact hebt.

In je titel staat dat je verliefd bent op een jongen uit de 3de, en in de beginpost staat dat hij in de 2de zit. Weet je het niet goed misschien… ?

Wat Lianne zegt (:

ja sorry ik maakte de titel en toen dacht ik dat hij in de 3e zat maar toen was ik aan het chrijven en toen bedacht ik me dat hij waarschijnlijk toch in de 2e zit dus ik denk in de 2e maar weet het niet helemaal zeker.
P.S. heb net op hyves tegen hem gezegt eeh maar hij zei niks terug.

Krabbelen!??:stuck_out_tongue:

:dancing_women:

Maak eens een praatje met hem, al ist op Hyves…
Wie weet is hij helemaal niet zo leuk als hij eruit ziet :wink:

Gewoon een krabbeltje sturen, beetje heen en weer kletsen, vragen wat hij gaat doen in het weekend ofso :wink:

ok ik heb hem al een krabbeltje gestuurd gister(hij heeft ng niks terug gestuurd) maar toen hij online was zei hij niks terug :frowning: iemand nog tips?

je hebt toch ook zo’n chatbox dingetje om in te praten? misschien dat je daar wat kan zeggen als hij online is?

hebben jullie niet (binnenkort) iets van activiteiten op school ofzo waar leerlingen uit verschillende klassen aan mee kunnen doen? Wij hebben heel vaak op vrijdag sporttoernooitjes, je kan dan vragen of hij daar aan meedoet ofzo. (en als dat zo is zelf ook gaan meedoen natuurlijk ;p)