Verliefd op jongen met vriendin.

[i]Helleu!

Nou het zit zegmaar zo.
Ik ben al een tijdje verliefd op iemand maar die iemand heeft al een vriendin en meestal gaat dat heel snel uit omdat hij echt vaak met iemand heeft.
Maar hoe kom ik aan zyn aandacht want ik weet natuurlijk niet of hij mij ook leuk vind.Of vinden jullie dat ik het niet moet gaan proberen??:slightly_smiling_face:[/i]

Niet stoken in relaties.
En als hij steeds nieuwe vriendinnen heeft is dat toch ook niet echt n positief punt ofzo toch?

niet. hij heeft al een vriendin, klaar. afblijven.
en hij klinkt als een player.

Nou, je zegt zelf dat het heel snel uit gaat met zijn vriendinnen, dus zelfs als je dan zijn vriendin wordt, dan gaat het snel uit waar je nog niks aan hebt. Als ik jou was zou ik hem het liefst willen proberen te vergeten want het lijkt me nogal een player. (excuse me if I’m wrong)

Kan je hem toch echt niet uit je hoofd laten? Probeer misschien dan eerst eens vrienden met hem te worden en dan ga je steeds meer flirten en merk je wel of de interesse wederzijds is.

Vraag het hem.

btw: Jij werd toch verliefd op elke “knappe” jongen die je tegen kwam?

jUah maar die kom je toch niet meer tegen & hij zit ibj me in de klas^^

nee doe maar niet

gewoon niet doen

Niet doen, dat zal je een hoop verdriet besparen.

Helemaal Waar!!

oke, ik zou het niet doen.
ik ben ook verliefd geworden op mn ex, die dus een vriendin heeft.
vorige week heb ik met hem gezoend, en ik had het natuurlijk nooit moeten doen.
vet erg voor die vriendin.

niet doen dus.

Afblijven, gun mensen een relatie.

nooit stoken in een relatie het heeft geen zin

http://www.youtube.com/watch?v=9pAdFZHWMgs

Afblijven! Ik heb het zelf meegemaakt dat een stom mens kwam stoken. Doe het niet meid.

Jij kan ook kapot

Precies wat de rest zegt: afblijven!

Ten eerste klinkt hij als een player en ten tweede: hoe zou jij het vinden als je een relatie had en er kwam een andere meid tussen?

Mee eens.