verliefd op jongen met vriendin

Ik vind een jongen heeel erg leuk. Maar hij heeft een vriendin, en hij is ook nog 5 jaar ouder. (al is dat nog niet zo erg, hij dacht dat ik 17 was, en ik dacht dat hj 17 was xD. en ik vind leeftijd ook niet belangrijk…)
Ik leerde hem kennen op mn stage, maar ik heb maar 3 dagen met hem gewerkt. Maar hij is gewoon zoooo leuk. Maar ik voel me er echt heel slecht door, voor zn vriendin. Hij heeft geeft hyves, dus ik gingen gister terug naar mn stageplek om hem aan mn vriendinnen te laten zien en om zn msn te vragen. ( en mn vriendinnen vonden hem heel lelí’jk maar ik vind hem perfect ) Maar net toen wij er waren , was hij vrij en liep hij weg. hij zei hoi en toen smolt ik helemaal xD dus ik durfde zn msn ook echt niet meer te vragen, toen riep een vriendin hem nog, maar wij verstopten ons ( kinderachtig, ik weet het xD). en nu wil ik volgende week terug gaan om alsnog zn msn te vragen ( het is een restaurant dus zooo erg zou het niet opvallen denk ik xd)

wat moet ik nu doen?
ik wil niet stoken ofzo, ik weet ook niet of het goed gaat tussen hem en zn vriendin, ik weet alleen dát hij een vriendin heeft.
Maar ik wil wel in ‘contact’ met hem blijven zodat ik weet of het uit gaat met zn vriendin… ookal vinden mn vriendinnen hem totaaaal niks voor mij.( ze zeiden;‘heeft dát een vriendin’ ;o)

Tips? (A)

Gewoon vrienden blijven en dan zien wat er van komt. Zolang je maar niet gaat stoken kan er niks fout gaan.

Het enige wat je kunt doen is hopen dat het uitgaat tussen hem en zijn vriendin en dan je kans grijpen.
Lopen stoken is zo misselijk, doe dat alsjeblieft niet.

Van een jongen/man die bezet is hoor je gewoon af te blijven. Zou jij het leuk vinden als een meisje jouw vriend af probeerde te pakken?

Mwa
je kan wel zijn msn gaan vragen
maar ik geef je niet heel veel kans eerlijk gezegd, hij heeft een vriendin, en die heeft hij niet voor niks.
ga dus niet zitten stoken tussen die twee, als ze vinden dat het uit moet doen ze dat zelf wel.
dat kan binnekort zijn maar dat kan ook zo nog een jaar duren, ondertussen op een andere jongen focussen kan dus geen kwaad

dat zeg ik toch ook?:S
maar het is heeeel lastig als je verliefd bent en toch iets wilt doen

probeer afstand te nemen en hem te vergeten! als je er over een tijdje achter komt dat het uit is met zijn vriendin, kun je kijken of je nog steeds gevoelens voor hem hebt. zo niet, jammer dan.

nee doe ik ook niet (A)
ik wil gewoon sowieso ‘vrienden’ met hem worden…

Denk je dat een man van 20 jaar jou gaat willen als je je gaat verstoppen en naast hem met je vriendinnen staat te giechelen? Het lijkt me dat je gewoon achter 'm aan loopt mr dat je nog nooit gepolst hebt of hij je wel leuk vindt? Ga ajb niet stoken want dit klinkt als een kalverliefde en daarvoor wil je een relatie echt niet verpesten.

Niks doen, je gaat niet stoken tussen een relatie ik weet hoe dat voelt het is zwaar klote.
En daarbij heb je ook nog kans dat je vriendin je helemaal gaat uitschelden enz (dat heb ik tenminste toen gedaan).

Gewoon goede vrienden worden, en zeggen dat je er altijd voor hem bent.
Heeft bij mij geholpen…

gewoon afblijven en weglopen, anders is het kut. klaar

Hij heeft een vriendin, dat weet je ,maar toch wil je contact met hem hebben. Waarom? Kom hier alsjeblieft niet tussenin zeg! Stel je eens voor, je hebt een vriend en een ander meisje vind jou vriend leuk en blijft aan hem plakken, en je vriend heeft veel contact met haar. Dan zou je haar toch wel kunnen killen.
Dus doe dit NIET!

Leave him the hell alone.

Hij heeft dan misschien een vriendin, maar er is toch niets mis mee om gewoon vrienden met hem te worden? En als het dan uiteindelijk toch meer wordt dan gewoon vrienden blijven, wil dat toch ook wel zeggen dat het niet helemaal goed zit met zijn vriendin, toch? (:

1. Hij heeft een vriendin
  2. Je kan wel vrienden met hem worden
  3. AFBLIJVEN
    en 4. Ik zou 't geen hoop geven, straks is het hartstikke serieus met zijn vriendin, en dan zit jij nog op hem te wachten, beetje naief als je het mij vraagt, dus eehm… ontmoet andere boys

-Oeps-

( ':