verliefd op jongen met vriendin.

Hii,

Ik zit met een probeem en hoop dat jullie me misschien raad kunnen geven.

Twee weken geleden had ik gala, super gezellig met iedereen, en vooral met een jongen die ik al ken vanaf de basisschool. op het einde van de avond hebben we gezoend, waarop iedereen een beetje geschockt reageerde wat ik nogal raar vond. nu blijkt dat hij een vriendin heeft… een week later appte hij me als ik naar een feestje van hem wou komen, en ik zei dat ik wel zou komen. ik keek op fb en zag er niets staan van een relatie, dus toen ging ik.

ik kwam binnen en hij zoende me gelijk weer, waar iedereen bij was. En niemand keek raar op dus ik dacht dat het wel goed zou zitten. maar niet dus… hij zei dat hij het uit ging maken voor mij met zijn vriendin maar dat wilde ik niet, omdat het niet goed voelt…

vanavond heb ik weer een feestje en ik weet dat hij ook komt, alleen weet ik niet wat ik moet doen, ik heb hem de hele week niks gestuurd op app, wat zouden jullie doen, vanavond?

Liefs Laura

Ik vind dat het niet compleet jou probleem is dat hij een vriendin had want je wist het niet. En hij moet er rekening mee houden.

Toch zou ik nu niks meer doen tot je in ieder geval zeker weet dat het uit is mijn zijn vriendin. Maakt hij het niet uit dan weet je genoeg over wat voor een lul het is.

En zo niet, zeggen dat hij het zijn vriendin moet vertellen. Ik vind wel dat ze dit moet weten.

Laat je niet misleiden. :wink: Dat hij zegt dat hij het uit wil maken met zijn vriendin betekent niet dat het echt gaat gebeuren. Dus idd negeren voordat het inderdaad zover is.

Als hij nog een relatie heeft afstand houden
Het is gewoon niet eerlijk tegenover dat meisje als hij jou zoent terwijl zij nog een relatie hebben

hmm jaa dankjewel! maar ik moet vanavond dus gewoon normaal doen?

en inderdaad, ik vind het echt erg, voor zijn vriendin, maar ik wist het eerst niet…

En nu heb je de geweldige kans om dingen alsnog goed te maken.

Jeetje wat is het leven soms toch makkelijk.

Wooooow wat een knakworst. Hij is niet echt goed bij zijn hoofd, geloof ik. Ik had alle contact met hem verbroken, meteen toen ik het hoorde. Kom op zeg, hij heeft een vriendin en zoent twee keer met jou…

Het is ook niet jou schuld! Ik hoop ook niet dat je dat denkt. Je kon niet aan hem ruiken dat hij een vriendin heeft. En daarbij zou ik niks met hem gaan beginnen, als hij vreemd gaat met jou is er een grote kans dat hij in jullie relatie ook vreemd gaat. (Voor het geval je dat van plan was)

Als hij vreemdgaat met jou terwijl hij een vriendin heeft zie ik niet in waarom hij niet vreemd zal gaan als hij met jou een relatie heeft.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar ik ben het met je eens

jij kan er niks aan doen dat hij al een vriendin had, maar je moet sws niets meer met hem doen totdat het met haar uit is. Als hij echt verder wil met jou zou hij het heel snel uit moeten maken, want een jongen die vreemdgaat wil jij ook niet.

Dat vind ik nogal kortzichtig, ik denk niet dat je hier meteen vanuit moet gaan.

Ik zou inderdaad vragen of het al uit is, zo niet, maak hem duidelijk dat er dan niets gebeurt, je bent immers geen speeltje. Maar je kunt hem wel laten weten dat jij hem leuk vindt, dan is het aan hem wat er gaat gebeuren. En niet schuldig voelen tegenover zijn vriendin, dit is zijn fout.

Ik ben het er ook niet mee eens dat je hem compleet moet laten vallen omdat hij vreemd is gegaan met jou. Dan zouden mensen die één keer in hun leven zijn vreemdgegaan in principe nooit meer een relatie aan kunnen gaan.

Anyways, ik vond het goed advies om hem te vragen of het al uit is met zijn vriendin, zo ja, dan is er niks aan de hand, als dat niet zo is zou ik inderdaad niet eens met hem praten.

Ja maar er zit een groot verschil tussen één keer vreemdgaan en meteen de relatie beëindigen, en continu vreemdgaan en zeggen dat je het uit gaat maken maar dit niet doet.