Verliefd op jongen, die plots heel raar doet, en appjes verwijdert

Heyyy meiden,

Ik zit een beetje met een dilemma.

Ik was best wel dikke maatjes met een jongen die ik leuk vind. Ik zag hem ook nooit helemaal alleen,( buiten school ( op speelveldje)en binnen school) altijd wel met vrienden in zijn buurt maar dat was wel altijd gezellig en ik vond zijn vrienden ook altijd leuk. Die lieten ons wel altijd effe alleen op afstand dan haha .En die begonnen altijd van: wanneer krijgen jullie wat. En de hele school bemoeide zich ermee dus gebeurde er ook niets. Ik wou hem vragen om af te spreken. Maar ja toen scheurde zijn meniscus af. Ik kreeg minder contact met hem en zijn vrienden gingen ermee bemoeien.Die vrienden appte via zijn telefoon: Van je bent lekker en hij vind je leuk en stuurde hartjes, wil je samen bij de appie werken etc. Na mijn examen dacht ik zoek weer contact. ( want op school heerste en heel erg gespannen sfeer en durfde ik niet naar hem toe te lopen, ook al staarde we vaak de hele tijd in de pauze naar elkaar en op de gangen was het een akward Hoi). Dus na mijn examen heb ik heel veel app contact gehad , gewoon elke dag. En had ik moed verzameld om te vragen of hij wou afspreken maar ja hij had toetsweek dus kon niet . en toen dacht ik misschien moet ik hem maar laten gaan. Toen stuurde hij plots voor de vakantie en 3 weken erna elke dag meme’s. En kon hij niet meer normaal appen ofzo . Hij belde mij ook, maar die had ik gemist, dus dacht terug bellen maar ja hij nam niet op en ging weer doodleuk door met meme’s sturen. Toen appte hij wel weer normaal en had ik hem succes geappt met zijn tweede operatie. En ik vroeg daarna hoe het ging opeens geen reactie meer. Dus een week daarna had ik gevraagd waarom hij niet reageerde . Ook geen reactie. Hij negeerde me gewoon. Een tijdje later toen het nieuwe schooljaar begon ( hij 6de klas ik op HBO) . Appte hij wel wat heel vaag . En daarna iets van excuus ben niet in de stemming om te appen, daarna had ik terug geappt( boos niet heel handig maar heb het verwijderd en sorry gezegd, en dat ik wou weten waarom hij al die tijd niet had gereageerd) Had hij ook weer geappt ,verwijdert hij het appje. Dus ik appen van ?? Kan ik je effe spreken hij Ja zeggen .Verwijdert hij dat appje weer. Dus ik vroeg wanneer kan je ? Had hij weer een appje gestuurd en verwijdert. Ik wat geappt maar had ik het verwijdert. Want wordt er gewoon enorm onzeker nu van hem. Toen heeft hij een tijdje later weer geappt en verwijdert. ( zag ook een keer dat hij iets stuurde van vind je leuk) en dat ging zo effe door. Ook ik ging appjes sturen , omdat ik gewoon duidelijkheid wou maar ging dat ook verwijderen als hij het negeerde. En nu is dat laatste verwijderde appje van hem iets meer dan 1 week geleden. En heb ik nog wel wat geappt en verwijdert.

Alleen wil ik hem dus iets appen. En ik weet gewoon niet wat. Is heel frustrerend. Wil niet dat hij me negeert of me appt en gelijk de appjes verwijdert ( want hij was altijd zo leuk en deed normaal) . Eigenlijk zou ik hem los moeten laten , maar wil dat niet en wil gewoon toch weten waarom hij dat doet ( daarop heeft hij geen antwoord gegeven of verwijdert hij dus appjes ). Zou ik kunnen appen of hij zou willen afspreken ? Of idk misschien geen goed idee. Of iets in die trant idk.
Hebben jullie een beter idee of eigenlijk weten jullie misschien een idee wat ik zou kunnen appen? Want zou hem graag gewoon een keer willen zien zodat we gewoon effe konden praten, maar dat vragen gaat een beetje moeilijk als hij zo reageert. Dus hebben jullie misschien een idee wat ik zou kunnen doen? Of wat ik misschien zou kunnen appen?

Liefs Stefanie

Ik zou hem appen dat je hem wilt spreken en zelf geen appjes meer verwijderen. Als jij denkt te zien dat hij heeft geappt dat hij jou leuk vindt en jij vindt hen ook leuk, ziu je dat ook kunnen appen.

Maar ga geen appjes meet verwijderen, dat is irritant, niet leuk en onzeker.

Stuur hem iets met wat jij wilt en voelt, en leg dat duidelijk uit. Misschien even iets langer over nadenken dan meteen iets sturen en dan denken van, oh nee, toch niet

Oké bedankt voor je tip! Ga er idd effe wat langer over na denken voordat ik iets ga sturen.

Ik heb nu goed overna gedacht, wat ik idd wou appen, maar nu komt dat appje niet meer aan. Heeft hij het dan geblokkeerd? Of kan het door 4G uitstaan komen?

Is het inmiddels wel aangekomen?
Of kun je zijn profielfoto, status en laatst gezien ook niet zien? Dan ben je waarschijnlijk geblokt

Ik kan zijn laatst gezien, status en profielfoto nog zien.

Hij reageert gewoon niet, deze jongen snap ik helemaal niets meer van. Heeft het nog zin om te appen van: het zou fijn als je wel eens reageert? Of moet ik deze jongen gewoon laten gaan?

Dan zou ik het laten. Ik zou er niet te veel achter aan zitten, je hebt je zegje gedaan en klaar. Ik denk niet dat je er verder nog iets mee kan bereiken.
Kan nog zijn dat hij niet weet wat hij moet zeggen, maar verwacht niet te veel, kun je ook niet teleurgesteld raken
Jammer dat het zo gegaan is :confused:

Dankje, voor deze reactie! Je hebt idd wel gelijk dat ik hem beter kan laten gaan, het is anders ook maar trekken aan een dood paard. vind het alleen moeilijk, omdat ik weet dat we het altijd leuk hadden en ik nu telkens zijn broer tegen kom op het station die me vol aan staart en die twee lijken als 2 druppels water op elkaar.

Ik heb trouwens misschien ook niet helemaal gezegd wat ik wou en voelde , zoals jij dat zei, durfde dat niet. Heb meer gezegd of me elkaar een keertje konden spreken en ik had hem eerder uitgevraagd en gezegd dat ik dacht dat dat wel gezelliger zou zijn enzo. Maar dan kan hij daar ook gewoon op reageren. Klinkt misschien raar, maar eigenlijk zou je gewoon antwoord willen krijgen, ook al zou het een pijnlijk antwoord zijn . Dan is het gewoon duidelijk.