verliefd op jongen die ik amper ken

[b]Hey girls

ik ben verliefd, heel erg zelfs
laat ik maar wat meer details geven, hij heet axel hij zit in mijn jaarlaag hij heeft bruin haar, supermooie ogen, lieve lach, leuke stijl en zo kan ik nog wel even doorgaan.
ik ontmoette hem op een normale dag, ik liep met mn beste vriend (jongen uit mn klas) door de gangen om naar ons lokaal te gaan, en toen kwam hij opeens naar ons toe, blijkbaar was hij een vriend van mijn beste vriend. hij vroeg iets over het SO wat wij al hadden gehad, dus wij vertelde een beetje de vragen die zouden komen op het SO, en ik weet niet hoe… maar de manier waarop hij dankjewel zij was zo cute!
ik zie hem heel vaak door de gangen lopen… ik weet nooit wat ik dan moet doen. want ik ken hem eigenlijk niet, dus wat vinden jullie wat moet ik doen? zomaar aanspreken? of is dat raar? ik weet het niet/

HELP ME

xdoeg :flushed: [/b]

Zeg gewoon hoi en maak een keer oogcontact ofzo of spreek hem aan

Nou, als je hem nooit aanspreekt krijg je er later spijt van. Je zal gewoon een keer een gesprek moeten beginnen (:

Ik zou hem toevoegen op facebook.

Gewoon een keertje hoi zeggen!

Ik zou gewoon vaker hoi tegen hem zeggen! :slightly_smiling_face:

Gewoon hoi zeggen inderdaad !

Kun je hem niet vragen hoe het SO is gegaan?

Ik heb dit ook eens gehad,
Als ik jou was zou ik eerst een paar keer hoi zeggen, want hoe langer je daar mee wacht, hoe moeilijker het wordt. Als je dat een tijdje doet en indd zoals hier boven al staat kun je hem toevoegen op facebook want dan weet je zeker dat hij jou herkent. Met een date of iets zou ik echt nog even wachten want het komt anders een beetje onverwachts zeg maar…
Je kunt wel bijvoorbeeld regelen dat wanneer je met je beste vriend aan het chillen bent, je crush ‘toevallig’ ook langs komt?

Knoop gewoon een keer een gesprekje aan?

Om een gesprek te kunnen beginnen kan je misschien vragen hoe het SO gegaan is en of het een beetje geholpen had en dan verder gaan

succes xx

Heeeel erg bedankttt

ik ben op een jongen hij zit een klas hoger dan mij. ik zie hem soms in pauze. maar ik weet niet of hij mij ziet.ik durf zijn nummer niet te vragen. miss vind hij dat kinderachtig. hij zit in tweede. ik in eerste wat nu