wel, ik zit met een erg ingewikkeld probleem. ik zit sinds dit schooljaar op een nieuwe school, en daar heb ik een jongen leren kennen die in zijn laatste jaar zit. hij is gewoon perfect, groene ogen, aan de kleine kant, blondbruine haren … toen ik hem leerde kennen had hij een vriendin, en toch ben ik verliefd op hem geworden en hij ook op mij. Een week erna had hij me laten weten dat hij toch voor z’n vriendin wou gaan. Ik was er kapot van. Ondertussen is het gedaan tussen die twee en zijn wij terug beginnen praten. Hij heeft soms zo’n dagen dat hij op school echt m’n aandacht vraagt en me gek maakt en op msn ook erg lief doet. Maar dan de dag erna doet hij terug afstandelijk. Nu heeft hij sinds een paar dagen terug een vriendin, maar ze hebben al erge ruzie. Nu is hij terug me gek aan het maken. Ik weet niet wat ik moet doen, ik zie hem echt zo graag. Ik wil zo graag bij hem zijn maar ik weet echt niet wat hij wilt. Kunnen jullie me aub helpen want ik zit er echt mee … dankjewel
Het klinkt net alsof je een soort “tweede keus” voor hem bent. Hij toont interesse, maar wil niets met je beginnen.
Als ik jou was zou ik gewoon op zoek gaan naar iemand anders die wel helemaal voor jou wil gaan. Ik begrijp dat dat moeilijk is, maar het lijkt me het beste om te doen.
wss loopt het met jou dan net zo af als met die andere meisjes,
dus kop op! je kan vast wel iemand beters vinden :’)
ik voel me ook wel tweede keus. Ik bedoel, hij toont wel interesse in me & begint dan toch iets met iemand anders. Misschien is het het beste als ik hem laat, ook al is dat erg moeilijk als ik hem bijna elke dag zie …
Dankjewel alle2 !
Stop ermee
blijkbaar wilt ie toch niét voor jou gaan!
hier heb ik ook last van, ik had gezoend met een jongen die ik leuk vond, we hadden het echt altijd supergezellig en hij flirtte echt veel met me en toen ineens had ie een vriendin zonder het me te vertellen
im gonna kill him. ^^
Aangezien hij nu weer een vriendin heeft gaat hij denk ik niet voor jou kiezen. Ik zou mijn energie lekker op iets anders richten als op hem.
ik leerde een jonge kenne, ik begon hem leuk te vinden , kwam ik er achter dat hij familie van mij is - -’
ik word gek van zo’n jongens, maak ons dan ook niet gek als je toch niet weet wat je wilt?
dat is wel heel erg kut. Iemand graag zien maar er gewoon geen relatie mee kunnen hebben, dat is echt een gevoel dat je kapot maakt …
Ik heb sterk het idee dat jij zijn tweede keus bent.
Nu het over is met zijn vriend, kom jij weer in het plaatje.
Het komt op mij over, alsof hij je leuk vind, als hem dat uitkomt.
Een beetje het idee van ‘bij gebrek aan beter’…
Oprecht sorry voor mijn crue taalgebruik hier, het is niet de bedoeling je te kwetsen, maar ik kan het niet anders omschrijven…
Ik zou afstand van hem nemen, hoe moeilijk dat wellicht ook is.
Je kwetst jezelf als je toenadering blijft zoeken en blijft ‘happen’, echt waar.
Je verdient iemand die volledig voor jou gaat, en met minder moet je niet eens genoegen mee willen nemen.
Sterkte ermee…
Wow, volgens mij heb je helemaal gelijk. Het is de harde waarheid … bedankt !