Verliefd op jezelf zou dat kunnen?

ik zat is na te denken en opeens dacht ik; denk je dat er mensen zijn die opzich zelf verliefd zijn?
Lijkt me wel een raar gevoel als je dat bent… ja ik weet ook niet hoe ik hier op kwam… maar tis best wel vaag als je er zo over na denkt… x)

nee, alleen dat je jezelf gewoon geweldig vindt en daardoor andere pijndoet met je big selfesteem. xx

een vriend van mij had het wel de hele dag over hoe geweldig/slim en knap hij was, elke keer opnieuw… maar of dat verliefs zijn is?
het leek er wel verdacht veel op

Haha, ik denk dat het niet echt kan. Maar er zijn wel van die types die er heel dicht in de buurt komen, die zichzelf geweldig vinden, constant zichzelf in de spiegel bekijken en vinden dat toch niemand aan ze kan tippen. Die komen wel heel dicht in de buurt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dan ben je een narcist.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
@Lauraa91: dat is wel heel erg o_O

Narcissus

Ja inderdaad, die melden dan echt 500x per dag hoe geweldig ze eruit zien, en hoe geweldig ze in alles zijn. :pensive: xD

Dat zou ik in ieder geval niet kunnen :stuck_out_tongue: ik vind niet alle dingen even leuk aan mezelf qua innerlijk… dus dat gaat mij niet lukken :stuck_out_tongue:

Lijkt me wel vervelend. Als ik verliefd ben gaat m’n hart sneller kloppen als ik degene zie/aanraak/wat dan ook. Dan krijg je echt een hartaanval na een tijdje.

WHHAHAHAHAHAHAHAHAH hahahahahahah

Inderdaad. Lijkt me best lastig en ik zou het zelf idd ook niet kunnen…
:stuck_out_tongue:

idd, narcisten heb je wel :meisje:

Ernstig.

Narcist! :stuck_out_tongue: