Verliefd op je leraar? zoja? kijk hier....

Ik ben verliefd op mijn leraar alleen ik wil niet geobsedeerd van hem raken ik wil gewoon een vriendschappelijke band krijgen met hem heeft iemand daar toevallig tips voor??!! :flushed:

Je moet geen vriendschappelijke band met je leraar willen. Het is je LERAAR. Die heeft vrienden van zijn eigen leeftijd en heeft geen behoefte aan vriendschap met een klein pubermeisje. Dat zou ook niet echt gezond zijn.

Lijkt me duidelijk :’)

Ben het ermee eens, vooral niet doen.
Maar toen ikzelf 18 was had ik een leraar van rond de 25, dus dat klopt niet helemaal :wink:

Haha, wat een topic.

Op je leraar? Serieus laat je nakijken. Een meisje hoort niet op een volwassen man te vallen

Ik vind dit een beetje overdreven. Het gebeurt heel vaak, vooral als de leraar maar een paar jaar ouder is. Mijn vriend is ook een paar jaar ouder dan ik en had in principe ook mijn leraar kunnen zijn.

Je doet net alsof het erg is. Ik bedoel, het kan niet, een relatie + vriendschap opbouwen met een leraar, maar bijná elke meid is wel eens ‘‘verliefd’’ geweest op 1 van haar leraren. Een crush hebben kán maar thats it. Ik heb een crush gehad op mijn gymleraar toen ik 12 was :cold_sweat:

Flauwe opmerking. Zij kan er toch ook niets aan doen dat ze op een leraar valt. Waarschijnlijk is hij gewoon ‘knap’ in haar ogen en doet hij zorgzaam en lief in haar richting. Maar zoals iedereen hier al zegt : ‘Je kan niets beginnen met je leraar, ook geen vriendschapsband opbouwen’ Waarom?

1. Straks vindt ie je een stalker als je de hele tijd als een puppy achter hem aan loopt.
  2. Jij en een leraar? Je moet zelf toch ook wel inzien dat met een oudere man beginnen niet alleen heel erg gevaalrijk is, het is ook nog heel erg dom. (Niet om je te beledigen…)
  3. Hij heeft veel oudere vrienden van zijn leeftijd. Heb fun met je eigen vriendinnen dan met een leraar. Jij zou het toch ook raar vinden als je met je vriendinnen over iets roddelt en er een kleuter tussen beide komt. (Nogmaals niet grof bedoeld)