verliefd op je bestevriendin?

ik weet het niet zeker maar volgens mij ben ik verliefd op mijn bestevriendin… ik kleed me s’ochtends mooi aan voor haar! Ik denk dan zal ze dit leuk vinden? Als ik haar op school zie is het altijd ongemakkelijk. Buiten school niet dan zijn we zeg maar bffs. We zitten bij elkaar op school ik zit een klas hoger dan haar, we kennen elkaar al heel ons leven en we zijn 2 jaren vriendinnen.
Als ik op mijn telefoon kijk en ik zie een melding van haar, krijg ik soortvan kram in me buik… vooral als ze me beld het liefst wil ik dan niet opnemen…
Ben ik verliefd?
Ook stalk ik haar op twitter.
Ik vind een jonge leuk en zei vind ook een jonge leuk…
Soms heb ik het idee dat ze hetzelfde naar mij kijkt als ik naar haar kijkt. En soms merk ik dat zei ook mijn twitter stalkt… Ik begin steeds minder over de jongen die ik leuk vind te denken steeds meer over haar…
Ik weet dat zei meer durft bij mij en daarrom denk ik dat zei me niet leuk vind. Ik durf met haar amper te eten ( zij is heel dun en ik ben normaal maar ben wel stevig gebouwd zeg maar), zei durf dat wel… En als ik een puitsje heb vind ik het heel erg dat zei dat kan zien, voor al die andere mensen: i dont care. Zei zegt gewoon tegen mij: Ah kijk deze puist.

Ik kan wel urem naar haar kijken en als ik tegen haar aan zit voeld het zo goed…

We krijgen alle twee veel aandacht van jongens. Dit schooljaar zijn er al 5 jongens verliefd op mij geweest.
Ik heb zelf nog nooit een vriendje gehad want ik vind zie niet bij mij passen (ik ben wel vaak vekering gevraagt en ik heb ook vaak gehoort van jongens dat ze me knap vinden).

Ik heb ook steeds vaker het gevoel dat zei het zelfde voor mij voeld als ik voor haar. Dan zegt ze voor de grap kus me ofzo. Knuffelen doen we nooit haha. We begroeten elkaar dus niet met een knuffel maar me de slappelach…

Help? Ben ik verliefd of is dit normaal?

Heey helplisa,
Ik heb het verhaal gelezen en ik denk inderdaad dat je verliefd op haar bent… Daar is echt niks mis mee hoor, maar ben je er zeker van dat ze jou ook leuk vind. Misschien moet je een keer een gesprek beginnen en vragen wat ze van lesbisch vind?? Veel succes ermee meid!! x