-verliefd op je beste vriend...-

Nou, ik heb dus ook een beste vriend, ik ken hem sinds… November ofzo. Nou we praatte heel veel enzo en t was gewoon gezellig. Maar toen in maart toen zoende we een keer. En ik had echt iets van: Okay dat gebeurt nooit meer. Maarik voelde veel meer voor hem dan ik dacht xD. Dus onze gepsrekken werden steeds anders, we zeiden meer ‘Ik mis je’ en soms zelfs ‘Ik hou van je’ enzo… Nou dat kussen (ja niet zoenen dus) dat bleef, iedere x als ik hem zag. Dus ik wist niet meer wat we nu van elkaar waren. vrienden of niet. scharrel of niet. Maar ik was echt bang voor het antwoord. Nou toen eind Maart, moest hij terugnaar waar hij woonde, dus we namen afscheid met een kus en de woorden ‘ik hou van je’. Nou toen zat hij in de trein en smste hij dat ie me nu al miste en zn trein nog niet eens weg was. Toen heb ik m verteld wat ik voor hem voelde… Kreeg ik een smsje terug dat hij hetzelfde voelde, maar ook bang was het te vragen enzo. Nou. Sindsdien is er niks veranderd…
Behalve dat hij nu een jaar naar het buitenland gaat en ik hem dus een jaar niet zie. Maar daar hebben we het al over gehad en we komen er wel doorheen. Dusja.
=D

ohja en ik ken mijn beste vriend dus al 5 jaar…
en ik vond hem altijd wel leuk
maar nu ben ik echt in love denk ik… =$

Ik vind het raar om enkel beste vrienden te zijn met je beste vriend.
ik bedoel, na een eindje is de vrienschap zo sterk dat er toch gevoelens komen ? zoals bij mij dan.

ik ken mn beste vriend al 7 jaar. en tja voel wel wat voor hem ja… :cold_sweat:

ga ervoor, verliefd worden op je beste vriend kan het slechtste of het beste zijn dat je overkomt, en het lijkt me als ik zo hierboven lees in jouw geval het beste! =D

hij was een vriend, hij was mijn vriendje (3 weken), hij was mijn beste vriend (1 jaar), hij is weer mijn vriendje (halve week xD)

Iiiiiieeeh :grinning: And it feels soooo goooood :grinning:

Go for it everyone! Het kan je maken of het kan je breken, en soms zelfs allebei, als je maar altijd je hart volgt!

Ik heb het zelfde,
Als onze vriendschap maar niet kapot gaat!

hmm ik ben ook verliefd op een vriend van mij maar hij heeft wel meer vriendinne zegmaaar, en het is altijd super gezellig maar ik denk altijd van hij zal het met die andere vriendinnen ook wel leuk hebben en op msn praten we ook niet echt , het is meer dat t in het echt heel leuk is ! maarja ik moet m maar vergeten :zipper_mouth_face: ik durf het toch niet te zeggen grrrr

vind ik ook ; )

het is nie omdat je het nie durft te zeggen
dat je hem moet vergeten hé ?

x

-

je moet doen wat je gevoel zegt…
snap je wel want het is ook moeilijk, wat nou als het mis gaat en je vriendschap ook gelijk over is…
maar het kan ook het beste wat je ooit is over komen worden…
je zou ook eerst kunnen vragen of hij iemand leuk vind…, vind hij dit wel dan zeg je niks (tenzij je natuurlijk vermoed dat jij het bent) vind hij niemand leuk kan je het altijd zeggen…
heb nu soort van hetzelfde… alleen hij heeft vriendin, dus my lips are sealed… helaas…-.-

-